Sms 3030

• 17 februari 2017
  • 12 reacties
  • 2647 keer bekeken

Hallo,

Ik kan wel naar 3030 smsen maar krijg geen reactie terug.. Als ik met mijn moeder haar telefoon sms krijgt zij wel meteen een reactie terug.. Weet iemand hoe dit kan?
Tevens wordt er bij ben wel aangegeven dat het smsje wel aankomt want ik ben nu over mijn abbonement heen.

Groetjes Renske

12 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Renskebergsma, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Jammer dat het niet lukte om te sms' en naar deze dienst! Ik zie dat er op jouw simkaart een blokkade staat voor het sms' en naar deze dienst. Wellicht dat je om deze reden geen terugkoppeling krijgt van de sms-dienst. Als je de blokkade verwijderd wil hebben, dan kan ik dat voor je regelen. Laat je het weten? 🙂
Ja ik zou dan graag de blokkade verwijderd hebben dankjewel!

Groetjes
Reputatie 6
Badge +8
Ja ik zou dan graag de blokkade verwijderd hebben dankjewel!

Groetjes

Bedankt voor je reactie. De blokkade heb ik bij deze verwijderd voor je 🙂 Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel te herstarten zodat de deblokkade van toepassing is.
Oke dankjewel!
Dan vroeg ik me wel af of die smsjes evengoed van mijn abbonement af gaan want ze zijn niet aangekomen dus ongeldig maar mijn abbonement geeft wel aan dat ik na het versturen van de smsjes over mijn abbonement heen zit...

Groetjes Renske
Reputatie 6
Badge +8
Goed dat je deze vraag nog stelt, Renskebergsma. De sms'jes worden inderdaad wel uit je bundel gehaald. De reden dat ze niet waren 'aangekomen' komt omdat er nog een blokkade stond op deze dienst. De sms is dus daadwerkelijk verzonden, alleen nooit verder aangemeld voor de dienst.
Oke nou dat is ook fijn dan betaal ik dus voor niks want ik wist niks van de blokkade af.. Dus dan komen ze nu ook niet meer aan? En hij doet het nog steeds niet na opnieuw opstarten..
Reputatie 6
Badge +8
De volledige kosten voor de sms-dienst zal hierbij niet in rekening worden gebracht, enkel de kosten voor de sms zelf. Omdat er is ge-sms't naar een ander nummer wordt hiervoor 0,31 cent in rekening gebracht.

Vreemd dat na het opnieuw opstarten van je toestel het nog niet wil werken. Welke melding krijg je als je nu sms't? Zou je ook kunnen vertellen voor welk doeleinde je sms't?
De eerste keer kreeg ik na 2uur dit:GRATIS SMS: Het is met jouw abonnement niet mogelijk om deel te nemen via SMS. Je kunt wel bellen met 0909-1335. En nu krijg ik geen reactie.. Win actie van rtl late night..
Ik heb hetzelfde probleem nu bij het nummer 2580. Ook een blokkade?
Reputatie 5
Badge +9
Hi @jadebruin0! Bij jou stond geen blokkade actief. Ik heb je simkaart een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft.

Hallo, 

Ook ik krijg geen sms’je terug van 3030 heb ik ook een blokkade?

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Adiene! Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na.

Reageer