Beantwoord

Terug naar mijn oude abbonement

• 14 september 2018
  • 2 reacties
  • 175 keer bekeken

Hoi,

Omdat ik afgelopen zomer met vakantie ben geweest, had ik een ander abbonement genomen. Toen ik eenmaal terug wou naar mijn oude abbonement was er geen optie om die aan te vinken. Is het nog mogelijk om terug te gaan naar mijn start abbonement?

Groetjes Victor,

icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 15 september 2018, 08:14

Hoi Victor.

Ik vermoedt met 99.9% zekerheid dat je niet terug kunt naar je oude abonnement.

Bundels

In het kort:

- Bij bundelwijziging wijzig je al je bundels naar de laatste aanbiedingen van Ben. Dit geldt voor je internetbundel, min/sms-bundel, 4G en sms-bundel.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Victor.

Ik vermoedt met 99.9% zekerheid dat je niet terug kunt naar je oude abonnement.
Bundels

In het kort:

- Bij bundelwijziging wijzig je al je bundels naar de laatste aanbiedingen van Ben. Dit geldt voor je internetbundel, min/sms-bundel, 4G en sms-bundel.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi,

Omdat ik afgelopen zomer met vakantie ben geweest, had ik een ander abbonement genomen. Toen ik eenmaal terug wou naar mijn oude abbonement was er geen optie om die aan te vinken. Is het nog mogelijk om terug te gaan naar mijn start abbonement?

Groetjes Victor,

Zoals Snoeshaantje al aangaf kan je bij een bundelwijziging alleen kiezen uit de nu geldende bundels, te vinden op www.ben.nl/sim-only. Ik zie dat je in jouw eerste abonnement gebruik hebt gemaakt van een actie waarbij je extra MB's ontving. Deze actie hebben we op dit moment niet meer. De databundels die nu het dichtstbij in de buurt van jouw oorspronkelijke bundels lagen zijn nu 6000 en 10000 MB.

Reageer