Beantwoord

Verkeerd aantal mb per 1 januari

• 29 januari 2018
  • 11 reacties
  • 593 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 6 reacties
Nieuwe starthoeveelheid mb per 1 januari is 2903. Moet zijn 3500.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet, Jan

Sim Only 24 maanden
Na 24 maanden Huidig
Onbeperkt min/sms 7,50 7,50
2500 MB + 1000 MB 7,00 7,00
4G 1,00 1,00
Toestel per maand 0,00
Totaal per maand 15,50
Totaal per maand na 24 maanden 15,50
icon

Beste antwoord door Angelique 29 januari 2018, 14:00

Bedankt, Jan. Ik ben het systeem ingedoken en ik zie dat jouw vorige bundel, de 500 MB bundel is verwijderd uit het systeem. De 500 MB bundel is sinds 2 januari verwijderd van de totaal aantal MB's die je zou krijgen vanaf 2 januari tot en met 31 januari. Ook worden bij ons de bundels die op een afwijkende datum starten berekend vanaf de periode dat de wijziging van start gaat, tot de laatste dag van de maand. In totaal is er 597 MB in mindering gebracht op de nieuwe bundels (uiteraard betaal je daar ook naar). Vanaf 1 februari ontvang je de volledige bundels.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi JanR, hmm dat is gek! Ik zoek graag verder voor je uit wat er precies aan de hand is. Zou je mij de laatste twee cijfers van het mobiele nummer kunnen doorgeven waar het om gaat? Dan pak ik de juiste gegevens erbij!
Hallo. Laatste 2 cijfers zijn 32
met vriendelijke groet Jan
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt, Jan. Ik ben het systeem ingedoken en ik zie dat jouw vorige bundel, de 500 MB bundel is verwijderd uit het systeem. De 500 MB bundel is sinds 2 januari verwijderd van de totaal aantal MB's die je zou krijgen vanaf 2 januari tot en met 31 januari. Ook worden bij ons de bundels die op een afwijkende datum starten berekend vanaf de periode dat de wijziging van start gaat, tot de laatste dag van de maand. In totaal is er 597 MB in mindering gebracht op de nieuwe bundels (uiteraard betaal je daar ook naar). Vanaf 1 februari ontvang je de volledige bundels.
Al eerder contact gehad. Starthoeveelheid aan het begin van de maand was 2903 mb. Volgens factuur had dit 3500 mb moeten zijn. Volgens klantenservice zou dit verrekend worden met de factuur van januari. Hoor graag van u. M.vr.gr
Nog steeds geen antwoord gehad van Ben
Reputatie 6
Badge +8
Hoi JanR, heb je mijn eerdere bericht gelezen? ' Ik ben het systeem ingedoken en ik zie dat jouw vorige bundel, de 500 MB bundel is verwijderd uit het systeem. De 500 MB bundel is sinds 2 januari verwijderd van de totaal aantal MB's die je zou krijgen vanaf 2 januari tot en met 31 januari. Ook worden bij ons de bundels die op een afwijkende datum starten berekend vanaf de periode dat de wijziging van start gaat, tot de laatste dag van de maand. In totaal is er 597 MB in mindering gebracht op de nieuwe bundels (uiteraard betaal je daar ook naar). Vanaf 1 februari ontvang je de volledige bundels.' Hierin leg ik uit hoe het komt dat de bundels afweken.

In de maand februari zie ik dat jouw databundel staat zoals de bedoeling was.
De vraag gaat over de verrekening zoals eerder gesteld. Start mb januari 2903
Hieruit begrijp ik dat de factuur over de maand januari dus wel goed is.
In plaats van 3500 mb heb ik 2903 mb gekregen voor 15,50 euro

Ben heeft mij genoteerd voor een 500 mb bundel, is nooit een aanvraag van geweest
Nog steeds geen antwoord gehad op mijn restitutie vraag.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi JanR, waar wil je precies restitutie voor ontvangen? Zoals mijn collega Angelique hierboven heeft uitgelegd klopt de pro rata berekening van jouw bundels en is alles dus helemaal goed gegaan 🙂
Ik begrijp niet echt de pro rato opmerking.
1 januari 2018 startaantal MB's 500..............niet om gevraagd
2 januari verandering aantal MB's naar 2903........niet om gevraagd
Afspraak telefonisch was terug naar oude situatie. Ben gaat nu beweren dat er bij ongevraagde bundel verandering ik de dupe ben van een 2e fout.
Dat is de reden van mijn restitutie vraag. 15,50 euro is erg veel voor 2903 MB in de maand januari. en anders stuur je een kopie van de 500MB bundelverandering

Afspraak is gemaakt met een mannelijke collega... zie je eigen telefoonlog
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jan, ik vind het vervelend om te lezen dat er nog onduidelijkheid is over de factuur/bundels.

De desbetreffende factuur over de maand januari heb ik erbij gepakt. Zelf geef je aan voor 2903 MB 15,50 te hebben betaald, echter is dit niet het geval. Hieronder kun je een overzicht vinden van de kosten die in totaal 15,37 euro maken.

Ben onbeperkt min/sms € 7.50
Ben Internet 500 MB (01-01-2018 t/m 01-01-2018) € 0.10
Ben Internet 2500 MB + 1000 MB (02-01-2018 t/m 31-01-2018) € 6.77
Ben 4G Internet € 1.00

Zoals je ziet is de 500 MB bundel én de 3500 MB bundel naar verhouding berekend.

Reageer