Beantwoord

Waar kan ik mijn belgeschiedenis inzien?

• 13 april 2018
  • 3 reacties
  • 919 keer bekeken

Waar kan ik mijn belgeschiedenis bekijken? Ik zie in de app dat ik weer kosten buiten mijn bundel heb, maar ik kan nergens vinden waar die kosten door komen, dat vind ik heel irritant! Je zou toch op ‘buiten bundel’ moeten kunnen klikken en dan gelijk zien waar die kosten door komen?!

Groet,
Marieke
icon

Beste antwoord door Rox 16 april 2018, 08:47

Goedemorgen gmkemeling, ik zie dat mijn collega Angelique jouw vraag heeft beantwoord in dit topic. Om de communicatie in de community overzichtelijk te houden sluit ik dit topic af.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Waar kan ik mijn belgeschiedenis bekijken? Ik zie in de app dat ik weer kosten buiten mijn bundel heb, maar ik kan nergens vinden waar die kosten door komen, dat vind ik heel irritant! Je zou toch op ‘buiten bundel’ moeten kunnen klikken en dan gelijk zien waar die kosten door komen?!

Groet,
Marieke

Volgens míj kan je dat pas zien als de maand voorbij is op je factuur. En is die niet tijdens dehet lopende maand te bekijken.

Groet Richard
Daar kwam ik idd ook achter. Ik vind dat een slechte zaak, dat voelt niet transparant en ik ga kijken of ik ga overstappen naar een ander.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen gmkemeling, ik zie dat mijn collega Angelique jouw vraag heeft beantwoord in dit topic. Om de communicatie in de community overzichtelijk te houden sluit ik dit topic af.