Beantwoord

Waar kan ik mijn bundel aanpassen?

• 28 december 2017
  • 19 reacties
  • 466 keer bekeken

Klopt het dat ik mijn huidige bundel kan verhogen naar 1500 mb internet zonder dat het mij meer gaat kosten?
Is het verder ook mogelijk om 3500 mb te nemen en dan €1 per maand meer te betalen?
icon

Beste antwoord door Angelique 29 december 2017, 09:35

Hoi Herman, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Heb je zelf al gekeken naar de mogelijkheden om je bundel aan te passen op Ik Ben? Door in te loggen op jouw persoonlijke Ik Ben pagina kun je zelf je bundels aanpassen en zie je direct wat de wijziging kan doen in de maandelijkse kosten, handig toch?! 😃 Door hier te klikken ga je direct naar de Ik Ben pagina waar je de bundels kunt aanpassen.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Herman, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Heb je zelf al gekeken naar de mogelijkheden om je bundel aan te passen op Ik Ben? Door in te loggen op jouw persoonlijke Ik Ben pagina kun je zelf je bundels aanpassen en zie je direct wat de wijziging kan doen in de maandelijkse kosten, handig toch?! 😃 Door hier te klikken ga je direct naar de Ik Ben pagina waar je de bundels kunt aanpassen.
Op een of andere manier zie ik niet goed welke wijziging ik wel of niet kan doen.
Het lijkt dat ik mijn abbonement kan aanpassen zonder extra kosten naar 1500 mb ( zonder dat er voor de rest iets aan mijn abonnement iets veranderd.
Als dat zo is, is het dan ook mogelijk om tegen €1 meer (dus totaal €19 ) 3500 mb te nemen omdat de kosten voor bellen en 4 g zijn gedaald?
Reputatie 6
Badge +8
Voor de zekerheid heb ik het even voor je nagekeken. Als ik jouw bundel aanpas naar 1500 MB waarbij je de 100 min/sms, 1000 sms bundel en de 4G bundel blijft behouden dan stijgen de maandkosten naar 19 euro. Kies je liever voor de 3500 MB bundel, dan stijgen de maandkosten naar 22 euro. De stijging komt doordat de tarieven (die gelden tot 31 december) die worden aangeboden bij de bundels iets hoger liggen dan de bundels/tarieven waarvoor jij in 2016 hebt gekozen. Laat je het mij weten als ik je kan helpen met het wijzigen van je bundels?
Als ik kijk zie ik dat de tarieven van 100 min/sms gedaald is van €5 naar €3 en van 4g van €2 naar €1. Als dit dan ook aangepast is stijgt mijn abonnementsprijs toch niet na die mb aan passing naar 1500mb (of €1 bij 3500 mb)? Of kijk ik verkeerd?
En als ik mijn bundel aanpas na 31 december, maakt dat ook nog verschil?
Reputatie 6
Badge +8
Je hebt inderdaad de mogelijkheid je bundel aan te passen van 100 + 100 minuten naar 100 minuten, van 1500 MB naar 3500 MB en de nieuwe tarieven van de 4G bundel. Als jij daar je abonnement naar aanpas, dan blijven de maandkosten gelijk aan 20 euro. De huidige acties en tarieven gelden tot en met 31 december. Het kan zijn dat wij deze actie en tarieven in het nieuwe jaar niet direct aanbieden.
100 min €5. €? €?
Sms. €0. €? €?
4 g. €2. €? €?
1000mb €3. 1500mb. €? 3500 mb. €?

Graag de prijzen aub (van voor en na 31 december aub)
Reputatie 6
Badge +8
Een overziht van de huidige tarieven van jouw persoonlijke bundels en de nieuwe prijzen na de wijziging kun je vinden in het overzicht op jouw persoonlijke Ik Ben pagina als je kiest voor 'bundel wijzigen'. Als je klikt op 'bundel wijzigen' dan krijg je het huidige overzicht te zien van jouw huidige bundels, pas je de bundels aan, dan zie je direct de nieuwe tarieven en het totaalbedrag per maand.
Om een of andere rede werkt dit bij mij niet goed. Ik kan bijvoorbeeld geen internetbundel toevoegen en dan zien welke internet mb ik heb en hoeveel dat kost. Anders gezegd ik krijg niet het overzicht te zien als ik de bundel zal wijzigen watjes dan totaal zal kosten.
Reputatie 6
Badge +8
Dat is erg onhandig. Fijn dat je dit aangeeft! Als ik jouw bundel aanpas naar 1500 MB waarbij je de 100 min/sms, 1000 sms bundel en de 4G bundel blijft behouden dan stijgen de maandkosten naar 19 euro. Kies je liever voor de 3500 MB bundel, dan stijgen de maandkosten naar 22 euro.
100 min. €5. 100 min. €3
Sms. €0. Sms. €0
4 g. €1. 4 g. €1
1500 mb. €4. 3500 mb. €7

Toestel €8. Toestel €8
———. ———-
Totaal. €18. €19

Als ik ga rekenen kom ik bovenstaande bedragen uit.
Wat bereken ik verkeerd.
Het zijn namelijk niet de bedragen waar jullie op uit komen.
Reputatie 6
Badge +8
Als ik jouw bundels aanpas van
100 min naar 100 min
1000 MB naar 1000 + 500 MB
1000 SMS (deze bundel blijft gelijk)
en 4G dan kom ik uit op de nieuwe maandkosten van 17 euro inclusief toestelbetaling. De wijziging is niet mogelijk omdat je met de nieuwe tarieven in combinatie met deze bundels komt onder de start waarde van het abonnement.

Wijzig jij de bundel naar
100 min naar 100 min (nieuwe tarieven)
1000 MB naar 2500 + 1000 MB
1000 SMS (deze bundel blijft gelijk)

Dan komen de maandkosten terecht op 20 euro, inclusief toestelbetaling.
Je abbonementsprijs moet bij mij dus altijd gelijk of hoger zijn dan €18?
En tot hoelang zijn de nu geldige prijzen en mb aanbiedingen geldig?
Reputatie 6
Badge +8
Het klopt dat gedurdende de contracttermijn de maandkosten 18 euro of hoger moeten zijn. Dit komt omdat je het contract bent aangegaan met 24 maanden waarbij je gestart bent met de maandkosten van 18 euro. Het is niet mogelijk om onder deze 18 euro uit te komen. De acties met de extra MB's was eerst geldig tot en met 31 december. Omdat de actie zo goed viel, hadden wij de keuze gemaakt de actie te verlengen tot en met 7 januari. Voor meer informatie over al onze aanbiedingen kun je terecht op de speciale pagina die wij hiervoor hebben. Door hier te klikken krijg je direct een overzicht.
De prijs van mijn huidige abbonement klopt niet.
100 min €3
Sms €0
4g €1
3500mb €7
Toestel €8
Totaal €19 ipv €22 zoals jullie zeggen, hoe kan dit?
Reputatie 6
Badge +8
6 euro > 100 min/sms
7 euro > 2500 MB + 1000 MB
3 euro > 4G
2 euro > 1000 sms
8 euro > toestelbetaling

Op de bundels krijg je van ons 4 euro korting, waardoor je terecht komt op een totaalbedrag inclusief toestelbetaling 22 euro per maand. Deze bundels en tarieven gelden nadat de bundels zijn aangepast op 7 januari.

De volledige bundels met de daarbij nieuwe tarieven waarvoor je hebt gekozen tijdens de bundelwijziging die zullen op 1 februari van start gaan.
Wat is mijn abbonementsprijs dan vanaf februari?
Is dat soms de prijs van €19 waar ik in de actieperiode van begin januari ja heb op gezegd door middel van op de bevestigingtoets te drukken?
Reputatie 6
Badge +8
Dat kan ik in februari voor je nakijken. Stuur je mij op 1 februari opnieuw een berichtje? Dan ga ik direct voor je aan de slag.
Graag bovenstaande uitvoeren.
Reputatie 6
Badge +8
Goed nieuws, Herman. De maandelijkse kosten zijn vanaf 1 februari 19 euro per maand. Je hebt de volgende bundels: 100 min/sms 2500 MB 1000 SMS en 4G. De eerste factuur met de nieuwe maandelijkse kosten ontvang je eind maart.

Reageer