Beantwoord

Waarom gaat mijn bundelwijziging pas op 01-04 van start?

• 15 March 2018
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Hai, in heb net een nieuwe bundel afgesloten omdat ik deze maand al over mijn bundel was gegaan en ivm familieomstandigheden de komende tijd nog heel wat zal moeten bellen. Nu heb ik dus mijn bundel verhoogd naar onbeperkt bellen en er stond bij dat dat meteen zou ingaan, maar in de bevestiging staat per de eerste van de volgende maand. Kan iemand me vertellen wat klopt? Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Rox 15 March 2018, 13:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Issey0211, wat onwijs balen dat je met familie omstandigheden te maken hebt 😞 Ik hoop dat dit spoedig allemaal achter de rug is voor je! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken waarom jouw bundelwijziging niet meteen van start gaat, de reden hiervoor is dat jij jouw data bundel hebt verlaagd van 500+500 MB naar enkel 500MB. Zodra jij een van je bundels verlaagd in volume of maandprijs gaat de gehele wijziging pas op de eerste van de maand van start.
Bedankt voor je reactie en medeleven... Het zijn inderdaad even niet de beste tijden helaas ?. Wat betreft het abonnement: ik heb de databundel over het hoofd gezien. Is er een mogelijkheid om die alsnog te verhogen naar 1000 MB?
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb het even voor je nagevraagd omdat ik je graag wil helpen in deze onwijs lastige situatie, maar het is helaas niet mogelijk om een bundelwijziging achteraf aan te passen of te annuleren. Omdat ik het er niet zomaar bij wilde laten zitten ben ik verschillende afdelingen en collega's langs geweest en heb ik mijn grote blauwe ogen opgezet. Zonder succes 😞

Reageer