Beantwoord

Waarom kan ik geen bundels aanpassen.

  • 3 May 2018
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,
Ik heb nu een 1000mb met 100 min/sms+4G voor 8.00 pm.
Nu wil ik dit aan passen via mijn account naar 1500 mb met 300 min/sms+4G voor 8.50 pm.
Waarom kan ik deze combinatie niet aanvinken .
Mijn bundelvolume en maanbedrag zijn dan toch hoger als het maandtarief bij aanvang van het abonnement.

Mvg Ruud.
icon

Beste antwoord door Rox 4 May 2018, 08:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Ruud! Jeetje dat is vreemd zeg, ik ben meteen het systeem ingedoken om met je mee te kijken en zie geen reden terug waarom dit niet mogelijk zou zijn. Ik heb daarom ook meteen de wijziging voor je doorgevoerd! De bevestiging hiervan ontvang jij binnen enkele minuten per email. Je nieuwe bundels kun jij meteen in gebruik nemen, het kan tot 30 minuten duren voordat de wijziging ook zichtbaar is op IkBen.

Kan ik jou verder nog ergens mee helpen op deze zonnige vrijdag?
Hallo Rox.
Ik vond het ook vreemd,maar hartelijk dank voor het aanpassen van mijn abonnement
Misschien is het een foutje in het systeem.

Mvg Ruud.
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Ruud #Benervoorjou Ik heb jouw klantnummer genoteerd in mijn kladblok mochten er meer klanten zijn die hetzelfde probleem ervaren kan ik deze meteen als voorbeeld doorzetten.

Ik wil je voor nu een heel prettig en zonnig weekend toewensen! 😃

Reageer