Beantwoord

Waarom kan ik mijn MB's niet meenemen naar de volgende maand?

  • 27 May 2018
  • 7 reacties
  • 2851 keer bekeken

Beste Lezer,

Ik houd iedere maand mb over op mijn mobiele internet bundel. Waarom vervallen deze mb aan het einde van de maand? Ik heb toch betaald voor deze mb?

Mvg, Erwin
icon

Beste antwoord door Wietske 28 May 2018, 16:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Erwinbreda,

Ik snap dat je hier vragen over hebt! Omdat je bij ons maandelijks je bundels kunt wijzigen is het niet mogelijk om overgebleven belminuten/sms'jes of MB's mee te nemen naar de volgende maand. Mochten je bundels te groot zijn dan kan je er eventueel voor kiezen om een bundelwijziging te doen en je bundels te verlagen.
Beste Wietske,

Bedankt voor het antwoord. Omdat mijn bundel kan aanpassen wil dat nog steeds niet zeggen dat mijn tegoed in mb vervalt van de vorige maand(en). Dat tegoed heb ik voor 100% betaalt en is dus mijn eigendom. Ik krijg ook geen geld terug toch als ik beltegoed/mb/SMS niet gebruik in een maand? Dus ik heb nog steeds de vraag waarom Ben dit naar nul zet?

Met vriendelijke groet,
Erwin
Reputatie 4
Badge +4
Beste Erwin.

Je bent akkoord gegaan met de voorwaarden zoals die er zijn bij het aangaan van het abonnement. Bij de prijslijst staat duidelijk aangegeven.
Overgebleven MB’s zijn niet overdraagbaar naar de volgende maand.
OK, duidelijk. Tip van een klant is wel om dit aan te passen. 🙂

Mvg, Erwin
Reputatie 5
Badge +12
Ik waardeer je feedback enorm en zal dit zeker gaan doorzetten!
Goedenavond,

Ik heb 10.000 MB gekocht voor € 16 omdat ik die de komende maand nodig heb. Nu begrijp ik uit de informatie die ik hier lees dat die 10.000 aangekochte MB's over 4 dagen weer vervallen?!!! Wat zijn dat voor een voorwaarden? Je koopt wat, betaalt er netjes voor en een paar dagen later wordt het weer afgepakt??? Dan toch niet! Ondanks dat ik de voorwaarden blijkbaar niet goed gelezen heb, voel me bij voorbaat al volledig genaaid en Ben zo snel mogelijk weg.

Koen.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Koen. Wanneer je een bundelwijziging doorvoert betaal je de eerste maand enkel naar verhouding de nieuwe bundel. Dit omdat je inderdaad geen volledige maand gebruik kan maken van de nieuwe bundels. Wel krijg je het volledige volume, maar betaal je dus enkel de dagen waarin je de mogelijkheid hebt om dit op te maken. Ik zie dat je hiervoor een klacht hebt ingediend en dat mijn collega, Jennifer, jou het volgende gemeld heeft via de e-mail:

Ik begrijp dat je nu € 16,- moet betalen voor de bundel en deze maar een paar dagen kunt gebruiken. Dit heb ik voor jou nagekeken en zie dat jij op 22 maart weer een bundelwijziging hebt gedaan naar een lagere internetbundel. Hierdoor gaat de bundel vanaf 1 april weer omlaag.
Mocht je dit niet willen dan kan ik de bundelwijziging nog ongedaan maken.
Over de kosten die jij moet betalen van de bundels, dit wordt pro rata berekend. Je betaald voor de maand maart niet de volledige €16,-
Mocht je de bundel in april nog nodig hebben dan kan ik de wijziging van 22 maart ongedaan maken. Je kunt dan later in april wel weer een verlaging doen van je abonnement. Deze zal dan ingaan vanaf 1 mei.

Ik wil je vragen deze e-mail aan te houden. Mocht je nog vragen hebben kun je deze hier stellen of via het e-mailadres die je hebt ontvangen op jouw klacht.
Ik wens je alvast een fijn weekend toe.

Reageer