Beantwoord

Wanneer begint mijn maand?

• 20 juni 2018
  • 1 reactie
  • 426 keer bekeken

Mijn nummer wordt op 21 juni overgezet vanuit een andere provider, waarmee mijn nieuwe sim only van ben geactiveerd wordt. Mijn vraag is, begint mijn maand (de hoeveelheid mb’s, sms en belminuten) dan op 21 juni, of pas op het begin van de eerstvolgende maand? En stel deze begint op de 21ste, loopt deze dan door tot 1 juli, of tot 21 juli?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jill 21 juni 2018, 11:29

Hi Essenvananne, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Als jouw abonnement bij ons vandaag ingaat dan krijg je de bundels verrekend naar het aantal dagen van de maand dat nog over is. Op 1 juli krijg je dan de volledige bundel, omdat bij ons de maand altijd van de 1ste tot de 30/31ste van de maand loopt. De eerste factuur die je van ons krijgt zal daardoor dan ook wat lager zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Essenvananne, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Als jouw abonnement bij ons vandaag ingaat dan krijg je de bundels verrekend naar het aantal dagen van de maand dat nog over is. Op 1 juli krijg je dan de volledige bundel, omdat bij ons de maand altijd van de 1ste tot de 30/31ste van de maand loopt. De eerste factuur die je van ons krijgt zal daardoor dan ook wat lager zijn.

Reageer