Beantwoord

Wanneer kan ik mijn bundel terugwijzigen

• 29 november 2018
  • 5 reacties
  • 326 keer bekeken

Hoi, Als ik morgen voor mijn dochter de bundel uitbreid met bijv. extra MB en 4G, wanneer kan ik dit dan weer terugzetten naar het huidige bedrag?

Ik gun haar met het oog op de feestdagen wat extra's maar wil niet aan het hogere bedrag vast blijven zitten. Het is me op de site en bij het bestellen niet duidelijk.

Mvg,
Marjolein
icon

Beste antwoord door Shanna 30 november 2018, 10:11

Hoi Marjolein,

Wat leuk dat je de bundels wilt uitbreiden voor jouw dochter! Je kunt altijd één keer per maand een bundel wijziging doen. Als je het vandaag doet, zou je 1 december de bundel weer kunnen verlagen naar de bundels die op dat moment beschikbaar zijn. De verlaging van de bundel gaat dan in per 1 januari 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Marjolein,

Wat leuk dat je de bundels wilt uitbreiden voor jouw dochter! Je kunt altijd één keer per maand een bundel wijziging doen. Als je het vandaag doet, zou je 1 december de bundel weer kunnen verlagen naar de bundels die op dat moment beschikbaar zijn. De verlaging van de bundel gaat dan in per 1 januari 🙂
Dag Shanna, Bedankt voor je reactie. Ik neem aan dat dit ook op een andere dag in de maand kan ingaan?
Mvg Marjolein
Reputatie 5
Badge +9
Dag Shanna, Bedankt voor je reactie. Ik neem aan dat dit ook op een andere dag in de maand kan ingaan?
Mvg Marjolein

Hi Marjolein. Bij een verlaging gaan je bundels altijd de eerste van de volgende maand in. Dat kan niet op een andere datum. Wanneer je je bundel verhoogt kan dit op iedere gewenste datum omdat je bundels dan meteen van start gaan.
Super! Voor die aanbieding die zojuist voorbij kwam hoef ik het in ieder geval niet te laten... en denk dat ik het ook helemaal niet hoef te verlagen 😉 maar wel heel fijn om te weten! Bedankt en fijne dag 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Super! Voor die aanbieding die zojuist voorbij kwam hoef ik het in ieder geval niet te laten... en denk dat ik het ook helemaal niet hoef te verlagen 😉 maar wel heel fijn om te weten! Bedankt en fijne dag :)

Graag gedaan! Alvast veel plezier met de nieuwe bundels :)
Bedankt en jij natuurlijk ook een fijne dag!

Reageer