Beantwoord

Zijn mijn bundels al van start gegaan?

• 7 May 2018
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

mijn tijdelijke sim kaart is onlangs geactiveerd, maar betekent dat dan ook dan mijn onbeperkt bellen ingaat want mijn nummer behoud is pas 20 mei door fout van belsimpel, ik was prepaid klant bij ah mobiel, ik hoor allerlei verhalen van alle kanten een duidelijk antwoord zou fijn zijn
icon

Beste antwoord door Angelique 8 May 2018, 13:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Pieter, uit jouw berichtje begrijp ik dat er nogal wat onduidelijkheid is over het hoe en wat. Wat zou je precies willen weten? Om je vraag iets gerichter te stellen kan ik deze makkelijker beantwoorden. Laat je het mij weten?
Hoi Angelique op 2 mei is mijn tijdelijke simkaart geactiveerd, per 20 mei heb ik mijn oude nummer weer in het kader van nummerbehoud,
ik heb onbeperkt bellen smsen gekozen, de maand op zeg termijn was niet nodig omdat ik prepaid ah mobiel had een fout van bel simpel.

mijn vraag is gaat mijn onbeperkt bellen en smsen in vanaf 2 mei of toch vanaf 20 mei, volgens callcentermedewerkers [edit] en [edit] wel
per direct na activatie maar die konden dat niet via mail bevestigen aangezien ik geen onverwachte hoge rekening wil zou ik dat graag willen weten.
In mijn directe omgeving adviseerde men mij om dit via deze weg nogmaals te vragen inclusief een bevestiging per mail.

Het gaat om tijdelijk nummer [edit] dat na 20 mei [edit] word in het kader van nummerbehoud. Mijn klantnummer is [edit]

Vrgr,

Pieter Bos
Reputatie 6
Badge +8
Ah, bedankt voor de uitleg Pieter. De gevoelige informatie zoals namen van medewerkers en jouw mobiele nummers heb ik verwijderd uit het bericht. Verder kan ik je bij deze bevestigen dat je gebruik kunt maken van de onbeperkte bel/sms bundel. Het abonnement is namelijk op 2 mei geactiveerd, met het tijdelijke nummer. Vanaf 20 mei kun je gebruik maken van je eigen nummer, met dezelfde bel/sms bundel. Hopelijk heb ik jouw vraag zo kunnen beantwoorden. Mocht je nog wat vragen hebben, stel ze dan gerust!

Reageer