Beantwoord

1 maandelijks abonnement is niet maandelijks aan te passen.

• 31 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 426 keer bekeken

Ik heb een sim only abonnement wat ik per maand kan aanpassen.
Nu heb ik voor de vakantie de internet bundel verhoogd.
nu is het de laatste dag van de maand en dan wil ik dus de internet bundel voor de maand september aanpassen maar dat kan ik dus niet om dat ik voor de maand augustus dus het abonnement verhoogd heb.
Maar zou ik op 1 september het willen aanpassen dan gaat het pas op 1 oktober in.
Hoe zo dan per maand je abonnement kunnen wijzigen.
icon

Beste antwoord door mark.beniers 5 september 2016, 13:32

. Als je deze maand jouw Internetbundal verhoogd hebt, kan je dat vanaf 1-9-2016 weer aanpassen. Deze aanpassing zal wel de volgende dag al ingaan. Je hoeft daar geen maand op te wachten. Dat is alleen met belbundels.

Gr,
Amber

Hoi Amber

Het blijkt dus niet te kloppen wat je geschreven hebt, Ik heb per 1-9 het aangepast maar de aanpassing gaat pas op 1-10 in. Zie ook in de mail die ik heb gekregen.
"
Internetbundel
Een verhoging van je internetbundel gaat de eerstvolgende dag in. De kosten en het aantal MB’s worden in de huidige maand pro rato berekend aan de hand van het aantal resterende dagen van de maand.

[bold]Een verlaging van je internetbundel gaat de eerste dag van de volgende maand in. [/bold]

Meer informatie over mijn internetbundels vind je
"

Conclusie een maandelijks abonnement is niet maandelijks aan te passen.
en zit dus er nog een maand aan vast.

Mark
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Hoi mark.beniers,

Je kan maar 1x per maar je internetbundel en belbundel aanpassen. Als je deze maand jouw Internetbundal verhoogd hebt, kan je dat vanaf 1-9-2016 weer aanpassen. Deze aanpassing zal wel de volgende dag al ingaan. Je hoeft daar geen maand op te wachten. Dat is alleen met belbundels.

Gr,
Amber
Hoi Amber

Bedankt.
Badge
Graag gedaan Mark.
. Als je deze maand jouw Internetbundal verhoogd hebt, kan je dat vanaf 1-9-2016 weer aanpassen. Deze aanpassing zal wel de volgende dag al ingaan. Je hoeft daar geen maand op te wachten. Dat is alleen met belbundels.

Gr,
Amber

Hoi Amber

Het blijkt dus niet te kloppen wat je geschreven hebt, Ik heb per 1-9 het aangepast maar de aanpassing gaat pas op 1-10 in. Zie ook in de mail die ik heb gekregen.
"
Internetbundel
Een verhoging van je internetbundel gaat de eerstvolgende dag in. De kosten en het aantal MB’s worden in de huidige maand pro rato berekend aan de hand van het aantal resterende dagen van de maand.

[bold]Een verlaging van je internetbundel gaat de eerste dag van de volgende maand in. [/bold]

Meer informatie over mijn internetbundels vind je
"

Conclusie een maandelijks abonnement is niet maandelijks aan te passen.
en zit dus er nog een maand aan vast.

Mark
Badge
Hoi mark.beniers,

Sorry, ik had het inderdaad over een verhoging. Dat is misschien niet helemaal duidelijk overgekomen.
Het klopt dat als je kiest voor een verlaging, dat het dan op de 1e van de maand in zal gaan.

Gr,
Amber

Reageer