Beantwoord

2x mb extra binnen 10 minuten verbruikt

• 27 juni 2018
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hallo, op Woensdag 27 juni tussen 10:45 en 11:10 heb ik tweemaal mb extra 200mb aangeschaft, deze bleken vrijwel direct na activatie volledig verbuikt. Ik heb de tweede aangeschaft omdat ik in de veronderstelling was dat er iets mis is gegaan met de eerste aanschaf, maar ook deze was direct verbruikt. Ik heb helaas geen inzage hoe dit precies komt, (de informatie op mijn telefoon geeft aan welke apps hoeveel data hebben gebruikt, maar niet wanneer ze dit precies hebben gedaan) zou Ben mijn verbuik kunnen inzien en mij alsjeblieft een verklaring kunnen geven?

Bij voorbaat dank.

Edit: 11:39 inmiddels zie ik op de belstatus pagina dat de tweede mb extra 200 aan mijn bundel is toegevoegd en niet verbuikt blijkt te zijn
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 11:04

Hoi Japio,

Het is natuurlijk altijd flink schrikken wanneer jouw bundels snel op gaan! Dat wil je natuurlijk liever voorkomen. In verband met jouw privacy kunnen ook wij niet zien wat jouw toestel precies met de MB's doet. Je kunt hiervoor wel een app downloaden zoals 'My Datamanager' die je wat meer inzage geeft in het internetverbruik.

Goed om te lezen dat je inmiddels de gekochte MB Extra bundel hebt kunnen terugvinden in het overzicht! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Japio,

Het is natuurlijk altijd flink schrikken wanneer jouw bundels snel op gaan! Dat wil je natuurlijk liever voorkomen. In verband met jouw privacy kunnen ook wij niet zien wat jouw toestel precies met de MB's doet. Je kunt hiervoor wel een app downloaden zoals 'My Datamanager' die je wat meer inzage geeft in het internetverbruik.

Goed om te lezen dat je inmiddels de gekochte MB Extra bundel hebt kunnen terugvinden in het overzicht! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer