Beantwoord

4G toevoegen aan internet altijd '08 bundel

• 7 december 2017
  • 4 reacties
  • 462 keer bekeken

Ben al sinds begin 2010 klant bij jullie, maar voor mijn huidige internetbundel kan ik de optie 4G niet aanvinken. Ik heb hier al contact over gehad, maar jullie willen dit niet mogelijk maken. Rare manier om je "trouwe klanten" te behandelen.

Waarom is dit niet mogelijk?
icon

Beste antwoord door Angelique 7 december 2017, 13:28

Hoi B.deVries, goede vraag! Door hier te klikken lees je meer over dit onderwerp en de reden hoe het komt dat het niet mogelijk is om 4G aan te bieden bij de oudere onbeperkte internetbundel.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi B.deVries, goede vraag! Door hier te klikken lees je meer over dit onderwerp en de reden hoe het komt dat het niet mogelijk is om 4G aan te bieden bij de oudere onbeperkte internetbundel.
Bedankt voor je antwoord.

Nogmaals: Rare manier om je "trouwe klanten" te behandelen.
Ben het helemaal eens met B. De Vries. Het is erg klant onvriendelijk dat je als trouwe klant van 11 jaar geen 4g kan nemen als je een oude bundel hebt.
Het gaat volgens mij maar om een kleine groep dit een oud abonnement heeft, dus dit zal BEN de kop niet kosten als ze dit wel toestaan.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Christien. Het kan niet omdat we niet enkel producten kunnen toevoegen aan de bestaande bundel. De enige manier dat dit kan is door middel van een bundelwijziging. Wanneer je een bundelwijziging doorvoert kies je uit de huidige prijslijst van Ben. Dit is niet klant onvriendelijk naar trouwe klanten, wij trekken gewoon niemand voor. Er zijn ook klanten die vorig jaar gebruik hebben gemaakt van een actie, maar nu bijvoorbeeld een grotere bel bundel willen. Ook zij moeten kiezen uit de huidige prijslijst van Ben. Ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van een snellere verbinding. Echter kies je dan voor een nieuwe bundels waarbij het onbeperkte internet niet meer wordt aangeboden door Ben.

Reageer