Beantwoord

Abbonement gewijzigd

• 9 maart 2017
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

Onlangs heb ik mijn abonnement gewijzigd en hierbij gaf hij aan dat mijn pakketkorting geldig zou blijven en ik dus dezelfde prijs zou blijven betalen. Nu zijn opeens de voorwaarden gewijzigd en is niet alleen mijn pakketkorting verdwenen, ook is de wijziging van minder belminuten niet doorgegeven, waardoor ik meer betaal dan ik wilde EN als ik nu mijn abonnement zou kunnen wijzigen dan zou ik ook minder betalen dan ik nu doe. Op zijn minst ben ik hier niet zo blij mee en zou ik dan ook liever teruggaan naar mijn oude abbonement als dit mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Jolijn 11 maart 2017, 11:50

Hallo, ik wil jullie bedanken voor de berichten. De pakketkorting bij een bundelwijziging komt te vervallen als je gebruik maakt van een maandelijks opzegbaar abonnement. Ik zie daardoor ook dat bijvoorbeeld bij jou, GloriouS, de pakketkorting wel blijft lopen.

Update: mobiele data werkt ook niet meer. Hij geeft aan dat ik 3g heb, maar blijkbaar heb ik dit niet want geen enkele site werkt.....

Hoi Gaby, ik heb bij jou je internetinstellingen gereset. Als je over een kwartier je toestel herstart, moet je data weer werken! Sorry voor het ontstane ongemak.

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

8 reacties

Update: mobiele data werkt ook niet meer. Hij geeft aan dat ik 3g heb, maar blijkbaar heb ik dit niet want geen enkele site werkt.....
Ik heb precies hetzelfde probleem.. ik weet ook niet wat ik moet doen
Ook bij mij is mijn pakketkorting verdwenen. Ik heb mijn bundel vorige maand gewijzigd. Ik kon ietsjes goedkoper uit zijn met dezelfde minuten, smsjes en data. Nu zag ik gisteren dat ipv goedkoper uit te zijn, ik maar liefst 6 euro duurder uit ben. Mijn pakketkorting van 6 euro is verdwenen. De rest is wel hetzelfde gebleven.

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en daar gaf de zeer vriendelijke medewerker aan dat mijn pakketkorting nog wel actief was en ook gaf hij aan dat hij het juiste maandbedrag (incl. nog steeds geldende pakketkorting) in zijn systeem zag staan, dit terwijl de ben app 6 euro meer aangeeft. Hij gaf aan om deze maand af te wachten en kijken wat er gefactureerd zal gaan worden, het juiste bedrag of 6 euro meer, want in zijn systeem staat het nog gewoon goed.

Ook gaf hij aan om in te loggen met een desktop op de ben app om te kijken of het dan wel correct verschijnt, maar helaas ook op de desktop geeft hij een verkeerd bedrag aan.

Misschien dat het alleen een fout in de app zelf is? Want nogmaals die medewerker gaf aan in het systeem wel het juiste bedrag te zien incl pakketkorting.
Reputatie 4
Badge +6
Hallo, ik wil jullie bedanken voor de berichten. De pakketkorting bij een bundelwijziging komt te vervallen als je gebruik maakt van een maandelijks opzegbaar abonnement. Ik zie daardoor ook dat bijvoorbeeld bij jou, GloriouS, de pakketkorting wel blijft lopen.

Hoi Gaby, ik heb bij jou je internetinstellingen gereset. Als je over een kwartier je toestel herstart, moet je data weer werken! Sorry voor het ontstane ongemak.

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad een 24 maanden contract en de medewerker die ik sprak gaf inderdaad de juiste maandbedrag aan. Echter waarom staat het dan verkeerd in mijn ben app? Ik ben bang dat er straks 6 euro meer gefactureerd gaan worden en dan moet ik er achteraan gaan bellen en gedoe. Tot vorige maand stond alles altijd wel goed, incl. de pakketkorting.
Reputatie 4
Badge +6
Dit komt door een weergavefout in de Ik Ben omgeving, GlouriouS. Dit zal echter niet worden aangehouden op de factuur. Sorry voor de verwarring hierin. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de oplossing zodat jij ook je bundels weer goed zal zien.

Groetjes, Jolijn

Heel erg bedankt voor de hulp! Ik neem aan dan mijn pakketkorting dan ook nog geldig is aangezien ik ook een 24 maanden abonnement heb. Betekent dit dat wanneer ik in de toekomst wijziging krijg dat mijn pakketkorting ook nog steeds blijft bestaan?
Reputatie 4
Badge +6
Zolang je abonnement loopt zal de pakketkorting inderdaad steeds actief blijven bij een bundelwijziging, Gaby. Op dit moment is er alleen een weergavefout zodat je dit niet ziet, hier wordt aan gewerkt!

Reageer