abonnement aanpassen

  • 16 september 2016
  • 1 reactie
  • 494 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij Ben (klantnr 721428), en merk dat dit abonnement niet past bij mijn internet en belgedrag. Dit abonnement loopt nog 1 jaar (t/m juni 2017) maar ik wil dit abonnement graag wijzigen (minder bellen, meer MBs). Kan ik dit eenmalig doen zodat ik vanaf nu een gewijzigd abonnement heb tot mijn einddatum, zonder dat ik dit elke maand moet wijzigen? Als u telefonisch wilt beantwoorden, graag het telefoon nummer gebruiken bij klant nummer 973069. Het betreft nl een aanpassing op het nummer van mijn zoon(tje).

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo kuijpers, ik heb de klantenkaart bekeken en ik zie dat een wijziging mogelijk is als je boven de initiële waarde blijft van het abonnement. Het abonnement blijft dan aangepast tot het einde van het contract. Je hoeft de wijziging niet elke maand opnieuw te doen.