Beantwoord

belminuten dubbel gerekend?

• 26 juni 2019
  • 1 reactie
  • 414 keer bekeken

Vandaag kreeg ik de melding dat ik 100‰ van mijn min./sms heb verbruikt. In mijn gegevens zie ik echter hetzelfde telefoongesprek twee keer vermeld staan (tijdens dit lange gesprek is mijn bundel blijkbaar opgegaan). Kan het zijn dat het gesprek per ongeluk dubbel gerekend is?

(Overigens zou een melding bij verbruik van 80% - net als bij MBs - ook een fijne service zijn 😉, want nu heb ik ongemerkt en onnodig kosten buiten mijn bundel gemaakt.)
icon

Beste antwoord door Merve 26 juni 2019, 13:50

Hi Hiske! Wat vreemd dat je geen melding krijgt bij 80% verbruik van de bundel. Normaliter wordt dit wel verstuurd. Ik vermoed dat dit te snel is gegaan omdat je toen in gesprek was. Op dit moment kan ik het niet specifiek inzien. Zodra de factuur van juni inzichtelijk is kan ik voor je kijken of de kosten onterecht zijn en eventueel een compensatie geven.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hi Hiske! Wat vreemd dat je geen melding krijgt bij 80% verbruik van de bundel. Normaliter wordt dit wel verstuurd. Ik vermoed dat dit te snel is gegaan omdat je toen in gesprek was. Op dit moment kan ik het niet specifiek inzien. Zodra de factuur van juni inzichtelijk is kan ik voor je kijken of de kosten onterecht zijn en eventueel een compensatie geven.

Reageer