Beantwoord

beltegoed

  • 26 september 2019
  • 1 reactie
  • 247 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon besteld en opeens is mijn beltegoed op terwijl nieuwe abbonement pas ingaat op 24/9. Ik zie dat beltegoed telt vanaf 1/9. Dit klopt dus niet, kan dit van deze maand nog aangepast worden?
Dankjewel
icon

Beste antwoord door Merve 30 september 2019, 12:39

Hoi Cindy! Ik zie dat je vandaag contact had opgenomen met de klantenservice. Mijn collega heeft de kosten voor je compenseert. Ik hoop dat je hiermee verder kunt en wens je een mooie dag toe.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hoi Cindy! Ik zie dat je vandaag contact had opgenomen met de klantenservice. Mijn collega heeft de kosten voor je compenseert. Ik hoop dat je hiermee verder kunt en wens je een mooie dag toe.

Reageer