Beantwoord

Bundel wijzigen

• 19 mei 2019
  • 1 reactie
  • 316 keer bekeken

Ik zou eventueel mijn MB's per maand willen uitbreiden maar de rest van de bundel ongewijzigd willen hebben. Dus gewoon 100+100 belminuten en gratis 4G zoals ik nu heb. Dit wil ik graag houden tegen het tarief wat ik nu heb. Is dit mogelijk?
Als ik via de app de bundel wil wijzigen moet ik ineens een euro betalen voor 4G terwijl ik hem nu gratis heb (via een aanbod van jullie zelf verkregen)

Met vriendelijke groet
Daniella van Ballegooijen
[edit post: Telefoonnummer verwijderd]
icon

Beste antwoord door Merve 20 mei 2019, 10:29

Hi Daniella! Bij een bundelwijziging dien je inderdaad ook bundels te wijzigen die wij niet meer aanbieden. Ik zie dat je nu niets betaald voor 4G wat natuurlijk mooi meegenomen was. Via de community kan ik jou niets aanbieden. Ik zie wel dat je het abonnement kunt verlengen omdat je een maandelijks opzegbare abonnement hebt. Wellicht kunnen mijn collega's van de verkooplijn wel iets leuks aanbieden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hi Daniella! Bij een bundelwijziging dien je inderdaad ook bundels te wijzigen die wij niet meer aanbieden. Ik zie dat je nu niets betaald voor 4G wat natuurlijk mooi meegenomen was. Via de community kan ik jou niets aanbieden. Ik zie wel dat je het abonnement kunt verlengen omdat je een maandelijks opzegbare abonnement hebt. Wellicht kunnen mijn collega's van de verkooplijn wel iets leuks aanbieden.

Reageer