Beantwoord

Bundelwijziging weer terug naar start abonnement

• 22 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 176 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Beste Ben,

Ik heb tijdens mijn vakantie mijn bundel gewijzigd (internetbundel verhoogd). Speciaal nog gekeken op de site van Ben of het mogelijk was om na de wijziging weer terug te gaan naar het oude abonnement. Ik heb echt gezien dat dit mogelijk was. Echter nu wil ik de bundels weer terugzetten, maar heb niet de mogelijkheid om terug te gaan naar mijn start abonnement. Ik had namelijk 2500+500 mb + onbeperkt min/sms + 4G voor een bedrag van 32,50. Nu kan ik minimaal naar 5000 MB + onbeperkt min/sms + 4g en kom ik uit op een bedrag van 34,00 per maand.
Ik wil graag terug naar mijn oude abonnement!
Mijn man heeft trouwens hetzelfde probleem. Wij horen graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Jasja
icon

Beste antwoord door Romy 22 augustus 2019, 13:14

Hi Jasja. Dat is balen. Bij een bundelwijziging kies je altijd uit de huidige prijslijst van Ben. Je kunt hierbij nooit terug veranderen naar jouw oude abonnement, tenzij dit ons huidige aanbod is. Deze informatie heeft ook niet op onze website gestaan vrees ik. Sorry. Ik kan jouw bundels niet terug zetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Jasja. Dat is balen. Bij een bundelwijziging kies je altijd uit de huidige prijslijst van Ben. Je kunt hierbij nooit terug veranderen naar jouw oude abonnement, tenzij dit ons huidige aanbod is. Deze informatie heeft ook niet op onze website gestaan vrees ik. Sorry. Ik kan jouw bundels niet terug zetten.

Reageer