Beantwoord

Data bundel opgehoogd, echter nu kosten buiten bundel

• 15 juli 2016
  • 4 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik heb gister databundel verhoogd van 1500 naar 2500+ 500 mb, gezien de aantrekkelijke prijs. Je zou verwachten dat ik de laatste 15 dagen naar ratio dus 750mb +/- extra (immer 1500 mb extra bijbesteld, halve maand over) = 2250MB in totaal zou hebben. Echter nu zegt de app -183mb van de 823 mb (het percentage dat je naar ratio zou krijgen rest van de maand?) Wel een beetje raar hogere bundel en dan MBs al op. Is dit de negatieve verbuiks status bug of is er iets mis gegaan met upgraden van mijn abonnement?

Gegroet
Christiaan
icon

Beste antwoord door Quan 16 juli 2016, 10:49

Door een storing klopt de weergave van je bundels inderdaad niet. Daarnaast wordt data onterecht buiten de bundel gerekend. Uiteraard worden die kosten afgeboekt. Sorry voor het ongemak, Christaan. Je kan in dit topic de status van de storing volgen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

4 reacties

Badge
Door een storing klopt de weergave van je bundels inderdaad niet. Daarnaast wordt data onterecht buiten de bundel gerekend. Uiteraard worden die kosten afgeboekt. Sorry voor het ongemak, Christaan. Je kan in dit topic de status van de storing volgen.
Maar klopt mijn aannamen wel dat als ik 1500mb had, en naar 3000mb in maand gaat per 15 julli, ik dus 1500/2=750 (+ de 1500mb die ik al had) = 2250mb totaal heb deze maand? Wat is leuk dat de app t niet doet, maar je werkelijke verbruik weet je zo dus ook niet
Age lopen vrijdag bundel verhoogd van 1000 naar 1500+500....wat schetst mijn verbazing
nu heb ik een negatieve bundel!! En extra kosten !! Terwijl ook mijn mb pauze aanstaat ...hoe kan dit
en wanneer is t gefixt ????
Badge
Age lopen vrijdag bundel verhoogd van 1000 naar 1500+500....wat schetst mijn verbazing
nu heb ik een negatieve bundel!! En extra kosten !! Terwijl ook mijn mb pauze aanstaat ...hoe kan dit
en wanneer is t gefixt ????

Ik kan mij goed voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Echter is hier een ander topic over geopend. Deze kan je hier vinden.