Beantwoord

Heeft Ben grotere internet bundels dan 5000mb?

• 11 september 2016
  • 5 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik heb momenteel een internet bundel van 5000mb per maand. Dit is halverwege de maand al op! Om nu elke keer mb extra te kopen is een hoop gedoe en kost een hoop geld.. ik vraag me af of jullie nog met grotere internetbundels komen. Anders ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider. Gr
icon

Beste antwoord door Quan 12 september 2016, 09:11

De grootste bundel op dit moment is 3GB. Je hebt waarschijnlijk je bundel gewijzigd ten tijde van de actie met de bundel verdubbeling. Wat betreft je verbruik. Onder Instellingen>Beheer dataverkeer kan je je verbruik in een bepaalde periode inzien. Stel de cyclus in op de eerste tot de laatste dag van de maand zodat je verbuik gelijk loopt met de Ben app. In dit scherm kan je ook achtergrond verbruik van gewenste apps uitzetten. Verder raad ik je ook aan om binnen de instellingen van je veel gebruikte apps te kijken voor opties om het verbruik te beperken. Bij Facebook zou het bijvoorbeeld nuttig zijn om automatisch afspelen van video's uit te zetten en apps als Snapchat, Instagram en Chrome browser hebben een instelling om dataverbruik te verminderen. Zodoende kan je wellicht langer genieten van je MB's 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
5GB is echt heel veel data. Balen dat je dan steeds zo snel door je data heen bent. Ben biedt geen grotere data bundels aan, maar wellicht kan ik je helpen met het bijhouden en beperken van je dataverbruik. Dan kan je wellicht langer genieten van je 5000MB bundel. Laat mij dan even weten welke telefoon je gebruikt, Kelvin.
De telefoon die ik gebruik is een huawei p8. Gaat ben nog met grotere data bundels komen? 5gb is namelijk echt te weinig voor mij! Gr
Badge
De grootste bundel op dit moment is 3GB. Je hebt waarschijnlijk je bundel gewijzigd ten tijde van de actie met de bundel verdubbeling. Wat betreft je verbruik. Onder Instellingen>Beheer dataverkeer kan je je verbruik in een bepaalde periode inzien. Stel de cyclus in op de eerste tot de laatste dag van de maand zodat je verbuik gelijk loopt met de Ben app. In dit scherm kan je ook achtergrond verbruik van gewenste apps uitzetten. Verder raad ik je ook aan om binnen de instellingen van je veel gebruikte apps te kijken voor opties om het verbruik te beperken. Bij Facebook zou het bijvoorbeeld nuttig zijn om automatisch afspelen van video's uit te zetten en apps als Snapchat, Instagram en Chrome browser hebben een instelling om dataverbruik te verminderen. Zodoende kan je wellicht langer genieten van je MB's 😉
Bedankt voor uw hulp maar nog steeds heb ik te weinig Gb. Komen er nog grotere internet bundels?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi kelvin100, op dit moment (nog) niet. Of dit in de toekomst wel komt durf ik niet te zeggen.

Reageer