Beantwoord

Hoe lang zijn mijn minuten en MB's geldig?

• 1 september 2017
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Beste medewerkers,
ik heb al contact gehad met uw afdeling, maar ben zeer ontevreden over het antwoordt, daar het mij niet rechtvaardig lijkt.,
Wat is namelijk het geval!! Onze dove zoon heeft een abo van 1000mb en standaard wat belminuten, waar hij niets mee doet. Helaas zat hij afgelopen maand door Wifi problemen sneller aan zijn maximale bundel van 1000mb. Hij kon toen kiezen uit verschillende extra bundels en koos voor 10 euro 1000 mb extra ,ergens in de derde week van de maand, met die gedachten ( terechte gedachten),wat overblijft en dat was iets van 600mb ,kan ik toch overnemen, daar dit niet in het standaard pakket zit waar je wel je MB's van verliest als je ze overhoudt, immers die kan je niet overnemen. Maar wat je extra koopt lijkt mij niet terecht dat je die verliest dus de extra gekochte MB,s, verlies 600Mb. Hij heeft dus nu besloten om sowieso geen extra bundel meer te kopen en ook niet die van 200Mbimmers je raakt het kwijt wat je ook niet gebruikt. Vreemde situatie, want bij de meeste is het zoals KPN Vodavone en nog meer van die providers wordt de snelheid verlaagt, maar merk je er niets aan als je geen Mbs,s meer tot je beschikking hebt.
Dus zoals het nu erbij staat zal hij volgend jaar sowieso overstappen naar een andere provider en als duurt het voor mij nog langer ook ik zal dit doen, daar dit niet klantvriendelijke is maar juist het tegenovergestelde.

Ben benieuwd of jullie ontevreden klanten willen hebben die om deze reden bij jullie opstappen na de contractperiode.

Ik hoor graag uw reactie, dit namens mijn zoon ondergebracht onder de naam MJH Hofman Berndsen.

Het gaat om telefoonnummer [verwijderd]
icon

Beste antwoord door Angelique 1 september 2017, 15:22

Hallo, om te beginnen heb ik de titel en het onderwerp van het topic aangepast zodat het ook voor andere duidelijk is waar het topic over gaat.

Spijtig om te lezen dat je hiervan niet op de hoogte was en er verwarring is ontstaan. Je ontvangt de minuten/sms’jes, en wanneer je gekozen hebt voor een internetbundel, je MB’s aan het begin van elke kalendermaand en ze zijn precies één maand geldig. Heb je aan het einde van de maand nog minuten, sms'jes of MB's over? Deze komen dan te vervallen.

Deze informatie is te vinden op onze website. Door hier en hier te klikken lees je meer over de geldigheid van de bundels.

Edit: vanwege de privacy heb ik het mobiele nummer in jouw verhaal verwijderd.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, om te beginnen heb ik de titel en het onderwerp van het topic aangepast zodat het ook voor andere duidelijk is waar het topic over gaat.

Spijtig om te lezen dat je hiervan niet op de hoogte was en er verwarring is ontstaan. Je ontvangt de minuten/sms’jes, en wanneer je gekozen hebt voor een internetbundel, je MB’s aan het begin van elke kalendermaand en ze zijn precies één maand geldig. Heb je aan het einde van de maand nog minuten, sms'jes of MB's over? Deze komen dan te vervallen.

Deze informatie is te vinden op onze website. Door hier en hier te klikken lees je meer over de geldigheid van de bundels.

Edit: vanwege de privacy heb ik het mobiele nummer in jouw verhaal verwijderd.
Geachte Angelique ,

ik ben blijkbaar niet duidelijk geweest!

Ik heb het niet over de standaard bundel, maar over de extra bundel die gekocht is en ook vervalt en dat lijkt mij niet op z'n plaats. Tenslotte koop je niet voor niets extar data en dat staat los van de bundeldata. Hebben het over extra gekochte dat van 10 euro waarvan nog 600 mb over is en jullie ook verwijderen. Maar zoals al reeds gemeld, zal dit mijn zoon en ook voor ons betekenen nooit geen extra dat meer te kopen, daar je het niet optimaal kan gebruiken. Het gaat dus over de extra bundel die jullie blijkbaar ook mogen laten vervallen. Dure aangelegenheid, maar wel iets wat ik meeneem in het besluiten waar we een volgende abo nemen met drie personen. Mijn dochter had dit al om andere redenen gedaan en nu zullen ook wij kiezen voor een provider die ook in het belang van de klant denkt en niet alleen aan eigen winst. Vr Philemon
Reputatie 6
Badge +8
Ik zie dat je in dit topic verder bent geholpen door een van onze leden op het forum. Bij deze zal ik dan ook het topic sluiten. Een prettige dag!