Beantwoord

Hoe zit het met bundels en kortingen?

• 9 september 2016
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

Dag Ben, voor de zoveelste keer benader ik jullie.
Graag wil ik weten hoe het kan toen ik bij Ben begon dat ik eerst 100 + 100 minuten bellen heb. Voor een leuke prijs.
(Ben 100 + 100 min/sms (28.07.2016 t/m 31.07.2016) € 0.58)

Ik wou toen 100 belminuten erbij, ik dacht dat ik dit gedaan had en nu heb ik maar 100 belminuten en betaal meer.

En nu MEER betaal dan eerst en MINDER kan bellen?

Graag wil ik 300 minuten bellen!!!!!
icon

Beste antwoord door Angelique 9 september 2016, 13:31

Als je voor meer min/sms kiest dan zal je inderdaad duurder uit zijn. Ik denk dat de verwarring is ontstaan wanneer jij probeerde je abonnement te verhogen naar 300 minuten in plaats van de 100 + 100 minuten (200 in totaal). Jij hebt gekozen om een bundelwijziging te doen en je hebt daarbij gekozen voor 100 minuten in totaal, niet voor 300 minuten.

Helaas kan ik jouw bundel niet opnieuw aanpassen naar 100 + 100 minuten omdat het abonnement is afgesloten bij een (online) winkel en er bij Ben niet van deze acties zijn. Als jij toch 300 min/sms'jes zou willen per maand, dan zou jij je bundel moeten verhogen. Je kiest dan op de Ik Ben pagina voor '300 min/sms'. Je zal dan inderdaad op een maandelijkse prijs komen van 11,50 euro.

Je betaald nu inderdaad ook meer voor het abonnement waarbij je alleen 100 minuten hebt in plaats van 200 minuten in totaal omdat je bent afgestapt van de acties en voorwaarden van het contract dat je hebt afgesloten bij de (online) winkel. Dan veranderen de prijzen en komen eventuele kortingen te vervallen. Helaas kan ik hier niets aan veranderen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Beste s.redeker, de eerste factuur die je hebt ontvangen gaat over een korte periode, namelijk 28.07.2016 t/m 31.07.2016. Om deze reden zijn jouw bundels naar verhouding berekend. Vandaar dat je in deze periode maar 0,58 cent hoefde te betalen voor je bundel. Over de periode 01.08.2016 t/m 31.08.2016 zullen de volledige kosten worden berekend, uiteraard met de maandelijkse korting. De specificatie van de factuur ontvang je midden deze maand. Op het overzicht van de factuur zie je totaalprijs terug.
Dag Angelique, het gaat mij hier niet om het bedrag, maar het feit dat ik de bundel wou weizigen van 100 + 100 BELminuten naar:
300 BELminuten!!!

Ik dacht dat ik dit had gedaan en nu heb ik als eindresultaat nog maar 100 belminuten voor een hele maand!! In plaats van 300 belminuten!
Reputatie 6
Badge +8
Beste s.redeker, ik heb je contract bekeken en ik zie dat je inderdaad een abonnement had afgesloten met 100 + 100 min/sms. Op 23.08.2016 heb je juist gekozen om een bundelwijziging te doen en daarbij te kiezen voor 100 min/sms en niet 300 min/sms. Mocht je alsnog de 300 minuten willen, dan zou je dit via de Ik Ben pagina kunnen aanpassen.
Dag Angelique, zo wordt het wel steeds duurder en dit begrijp ik niet.
Ik had dus een belbundel van 100+100 minuten.
Ik wil er 100 minuten bij en betaal dan ineens wel heel veel hiervoor; € 11,50 in totaal wanneer ik NU die bundel in laat gaan in plaats van € 8,00 waar ik mee begon.

Hoe kan dit?
Ik heb juist BEN gekozen omdat ik dacht dat ik voordelig uit was, maar zoals het er nu uit ziet had ik beter bij Telfort kunnen blijven.
Reputatie 6
Badge +8
Als je voor meer min/sms kiest dan zal je inderdaad duurder uit zijn. Ik denk dat de verwarring is ontstaan wanneer jij probeerde je abonnement te verhogen naar 300 minuten in plaats van de 100 + 100 minuten (200 in totaal). Jij hebt gekozen om een bundelwijziging te doen en je hebt daarbij gekozen voor 100 minuten in totaal, niet voor 300 minuten.

Helaas kan ik jouw bundel niet opnieuw aanpassen naar 100 + 100 minuten omdat het abonnement is afgesloten bij een (online) winkel en er bij Ben niet van deze acties zijn. Als jij toch 300 min/sms'jes zou willen per maand, dan zou jij je bundel moeten verhogen. Je kiest dan op de Ik Ben pagina voor '300 min/sms'. Je zal dan inderdaad op een maandelijkse prijs komen van 11,50 euro.

Je betaald nu inderdaad ook meer voor het abonnement waarbij je alleen 100 minuten hebt in plaats van 200 minuten in totaal omdat je bent afgestapt van de acties en voorwaarden van het contract dat je hebt afgesloten bij de (online) winkel. Dan veranderen de prijzen en komen eventuele kortingen te vervallen. Helaas kan ik hier niets aan veranderen.
Dag Angelique,

Ik vind het wel een kat in het zakkie kopen zo... ik heb via de online winkel inderdaad die bundel van BEN gekozen, waar ik blij mee was, ik wou er 100 minuten bij en ik ga dan ineens € 3,50 meer betalen....

Ik weet wel nu; na deze twee jaar die ik ga uitzitten, voor mij geen BEN meer.
Reputatie 6
Badge +8
Helaas komt dit omdat je bent afgestapt van de acties van het contract die je hebt afgesloten. Kan ik nog iets voor je doen?
Nee dank je wel Angelique.

Ik benader nu de online winkel, kijken wat zij kunnen doen.

Fijne dag nog.
Reputatie 6
Badge +8
Hopelijk kunnen zij nog iets voor je betekenen, s.redeker. Ik wens je alvast een prettig weekend en succes.

Reageer