Huidig abonnement opeens veranderd?

• 18 juni 2017
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Een maand geleden mijn sim only maand abonnement omgezet naar (300 + 300 min) + (1500+1500 MB) + 4G voor E16.50. Helemaal tevreden.

Eergisteren weer omgezet naar 600 min + 3000Mb + 4G voor E16. Krijg ik een mail dat eea begin volgende maand wordt omgezet.

Als ik nu echter op de site kijk, zie ik opeens staan dat mijn huidig abonnement voor 24 maanden is, met telefoon, voor E17.50. Bedrag klopt niet en ik heb enkel een sim-only abonnement gehad.'

Kunnen jullie mij zeggen het het nu zit en of ik volgende maand inderdaad 600+3000+4G voor E16 heb?

Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
https://forum.ben.nl/storingen-46/weergaveproblemen-ikben-overzicht-3016Een maand geleden mijn sim only maand abonnement omgezet naar (300 + 300 min) + (1500+1500 MB) + 4G voor E16.50. Helemaal tevreden.

Eergisteren weer omgezet naar 600 min + 3000Mb + 4G voor E16. Krijg ik een mail dat eea begin volgende maand wordt omgezet.

Als ik nu echter op de site kijk, zie ik opeens staan dat mijn huidig abonnement voor 24 maanden is, met telefoon, voor E17.50. Bedrag klopt niet en ik heb enkel een sim-only abonnement gehad.'

Kunnen jullie mij zeggen het het nu zit en of ik volgende maand inderdaad 600+3000+4G voor E16 heb?

Alvast bedankt!

Hoi hovenjan,

De kosten die jij ziet zijn vermoedelijk nog die van je oude bundelpakket.
Uiteraard is het niet zo dat jouw abonnementsduur verandert bij een bundelwijziging of dat Ben zomaar een toestel in rekening gaat brengen. Het gaat hier om een weergavefout. In dit topic kan je daar meer informatie over vinden.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb hetzelfde... Heb van de week telefonisch ( dacht is beter ) mijn abonnement veranderd in:
600 belminuten
1000 MB
4 G. en nog steeds maandelijks opzegbaar voor 12,50 euro. ....maar wat schetst mn verbazing.... krijg email:

24 maanden
300 min/ 650 sms
500+500 MB
4G
Toestel 0.00 euro. Voor 10.00 euro.

Gebeld..... tja was niet goed/ was wel goed! Volgens BEN klopte het. Minuten zouden er per 1/7 bijkomen....maar in de voorwaarden staat, dat indien je je bundel verhoogt, dat binnen half uur gebeurd... Nou volgens BEN niet. ( kennen eigen voorwaarde niet, aan de telefoon) MB wel aan gepast, maar belminuten niet, heb ik toch ook recht op??!!!!!

Weer iemand anders aan de telefoon gehad (1e kwam er niet uit)...
Mevrouw het komt goed per 1/7..... ..
Ik hoop het... moe van mensen aan de telefoon, die niet weten waar ze het over hebben en de voorwaarden niet kennen!!! Dus geduldig wachten tot 1/7 zonder 300 extra belminuten...

Hoi Shalhah,

Prachtig toch dat je nu dankzij de dubbel dubbel actie voor de prijs van een 500 MB bundel 1000 MB hebt en voor de prijs van een 300 minuten bundel 600 minuten? Wie wil dat nou niet?
Vanwege deze actie krijg je 300 minuten en 500 MB gratis. Het is echter wel zo dat de bundels die je hebt gekozen een 300 minuten en een 500 MB bundel zijn. Vandaar dat de bundel geen verhoging is en in zal gaan vanaf de eerste van de volgende maand.

Indien ook jij na de wijziging een andere abonnementsduur en toestelbetaling ziet staan dan voorheen betreft dat de weergavefout die wordt besproken in dit topic.
Reputatie 3
Badge +1
Hier al net zo.
Ik zou een abonnement van 24 maanden hebben afgelosten met een telefoon?
Telefoon had ik al, heb ook geen nieuwe ontvangen ofzo en ik heb een maandelijkse sim-only afgesloten.
Klantenservice sta je vandaag meer dan 20 minuten in de wachtrij...tja... mijn baas is daar niet blij mee...

Sorry voor de schrik, Emma.
Ook bij jou betreft het enkel deze weergavefout.
Ben zal niet zomaar je abonnement of bundels wijzigen zonder dat jij daarvan op de hoogte bent.
Ik heb hetzelfde... Heb van de week telefonisch ( dacht is beter ) mijn abonnement veranderd in:
600 belminuten
1000 MB
4 G. en nog steeds maandelijks opzegbaar voor 12,50 euro. ....maar wat schetst mn verbazing.... krijg email:

24 maanden
300 min/ 650 sms
500+500 MB
4G
Toestel 0.00 euro. Voor 10.00 euro.

Gebeld..... tja was niet goed/ was wel goed! Volgens BEN klopte het. Minuten zouden er per 1/7 bijkomen....maar in de voorwaarden staat, dat indien je je bundel verhoogt, dat binnen half uur gebeurd... Nou volgens BEN niet. ( kennen eigen voorwaarde niet, aan de telefoon) MB wel aan gepast, maar belminuten niet, heb ik toch ook recht op??!!!!!

Weer iemand anders aan de telefoon gehad (1e kwam er niet uit)...
Mevrouw het komt goed per 1/7..... ..
Ik hoop het... moe van mensen aan de telefoon, die niet weten waar ze het over hebben en de voorwaarden niet kennen!!! Dus geduldig wachten tot 1/7 zonder 300 extra belminuten...
Hier al net zo.
Ik zou een abonnement van 24 maanden hebben afgelosten met een telefoon?
Telefoon had ik al, heb ook geen nieuwe ontvangen ofzo en ik heb een maandelijkse sim-only afgesloten.
Klantenservice sta je vandaag meer dan 20 minuten in de wachtrij...tja... mijn baas is daar niet blij mee...