Beantwoord

Internetbundel

  • 3 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 549 keer bekeken

Beste Ben,

Ik hik al enige tijd tegen een probleem aan en dat is dat ik voor privé en werk veel onderweg ben en daarom ook vaak 4G aan heb staan. De maximale internetbundel bij jullie is maar 10GB internet per maand. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar maximaal 10GB aanbieden is niet meer van deze tijd. Jullie verwijzen wel naar ""het is voordelig en we willen het zo voordelig mogelijk houden voor de klant"" Sorry hoor maar in mijn ogen is dat 1 grote lariekoek, want 10GB is echt wel weinig voor de reizende klant en nu wordt het dus elke maand maar GB bijkopen wat het dus uiteindelijk veel en veel duurder maakt. Ik vraag jullie bij deze om meer internet aan te bieden aan klanten want dit is gewoon absurt. Ik hoop dat jullie er iets aan gaan doen, want anders is de keuze voor mij erg makkelijk en dat is afkopen abbonement en overstappen naar een provider die wel onbeperkt internet aanbied. En nee dit zal niet bij een van julie moeder- dochterbedrijven zijn. Ik lees in de topics veel reacties van mensen die dit probleem hebben en jullie lijken er niks aan te doen.. In mijn ogen willen jullie alleen maar cashen cashen cashen..
icon

Beste antwoord door Romy 2 december 2019, 14:42

Hi Jim! Sorry voor deze late reactie, ons internet was op. Haha, nee grapje, ik begrijp jouw vraag en goed dat je al via de community had gekeken of er een andere oplossing was. De onbeperkte internetbundel niet aanbieden doen wij niet ‘om te kunnen cashen’. Zoals je in onze reclames ziet willen wij dat de volgende generatie zal onthouden hoe belangrijk andere dingen zijn en niet alleen de telefoon. Andere telecom bedrijven zijn er op gebrand om jou het liefst vast te plakken aan het scherm zodat ze iedere maand kunnen cashen. Je zou ons echt blij maken als je er vaker op uitgaat en dat schermpje laat voor wat het is. Een onbeperkte internet bundel hoort echter niet bij deze visie. Als dit betekent dat je hierom jouw abonnement zult beëindigen is dit heel jammer, maar je bent vrij om te gaan.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi Jim! Sorry voor deze late reactie, ons internet was op. Haha, nee grapje, ik begrijp jouw vraag en goed dat je al via de community had gekeken of er een andere oplossing was. De onbeperkte internetbundel niet aanbieden doen wij niet ‘om te kunnen cashen’. Zoals je in onze reclames ziet willen wij dat de volgende generatie zal onthouden hoe belangrijk andere dingen zijn en niet alleen de telefoon. Andere telecom bedrijven zijn er op gebrand om jou het liefst vast te plakken aan het scherm zodat ze iedere maand kunnen cashen. Je zou ons echt blij maken als je er vaker op uitgaat en dat schermpje laat voor wat het is. Een onbeperkte internet bundel hoort echter niet bij deze visie. Als dit betekent dat je hierom jouw abonnement zult beëindigen is dit heel jammer, maar je bent vrij om te gaan.

Reageer