Beantwoord

Kan ik meer MB's aanvragen?

• 9 mei 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Door verhuizing nog geen wifi in het nieuwe huis en zit nu met mijn internet bundel die ik niet hoger kan zetten dan 10000 mb.. voor het werk veel internet nodig dus kom hier niet mee uit. Is de enige mogelijke manier 2000 mb bij kopen voor €10,- ?? Wordt een duur grapje als mijn bundel nu nog maar op 3200 mb staat en we pas op dag 8 zijn van de maand. Is het niet mogelijk om 2x je maandkosten te betalen en 2x die bundel te krijgen voor de maand mei??
icon

Beste antwoord door Angelique 11 mei 2018, 08:54

Hoi Milou, ik vrees dat ik niet het antwoord hebt waar je op had gehoopt. Wij bieden geen bundels aan die hoger zijn dan 10GB... Zelf was je er al achter dat wij de mogelijkheid wel aanbieden om extra MB's aan te schaffen voor de lopende maand. Mocht je echt niet uitkomen met je huidige bundel, dan kun je altijd overwegen een MB Extra aan te vragen.

Ik begrijp dat je graag een andere oplossing had willen hebben voor de tijd dat je geen beschikking hebt tot Wi-Fi. Desondanks wens ik je heel veel succes met de verhuizing en alvast veel plezier in je nieuwe woning!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Milou, ik vrees dat ik niet het antwoord hebt waar je op had gehoopt. Wij bieden geen bundels aan die hoger zijn dan 10GB... Zelf was je er al achter dat wij de mogelijkheid wel aanbieden om extra MB's aan te schaffen voor de lopende maand. Mocht je echt niet uitkomen met je huidige bundel, dan kun je altijd overwegen een MB Extra aan te vragen.

Ik begrijp dat je graag een andere oplossing had willen hebben voor de tijd dat je geen beschikking hebt tot Wi-Fi. Desondanks wens ik je heel veel succes met de verhuizing en alvast veel plezier in je nieuwe woning!

Reageer