na MB pauze gaat pauze in de nieuwe maamd niet uit!

• 3 september 2016
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb een MB pauze ingesteld maar op 1 sept werd deze niet automatisch opgeheven. Wat moet ik doen?

Dit topic is gesloten

5 reacties

Badge
Bedoel je dat internet niet meer automatisch ging werken toen je nieuwe bundel op 1 september inging? Ik zie dat je momenteel wel gebruik maakt van je databundel. Soms kan het wel nodig zijn om je toestel even te herstarten of vliegtuigmodus aan en uit te zetten.
Beste Quan,
Dank hiervoor, het werkt weer! Wel vreemd dat ik 25MB verbruikt heb, terwijl ik sinds 1sept echt zonder internet zat. Zou je dat kunnen resetten?
Bedankt, groet, Caroline
Badge
Ik zie dat de simkaart wel degelijk verbruik heeft geregistreert. Wees trouwens altijd van bewust dat je toestel ook in standby data kan gebruiken. Welke apps en functies data gebruiken en hoeveel er is verbruikt, kan je bij de instellingen terug zien. Als je mij kan vertellen welke telefoon je gebruikt, kan ik je wellicht helpen inzicht te geven in je verbruik 😉
IPhone6
Badge
Top. In instellingen>mobiel netwerk kan je je verbruik in zijn totaliteit maar ook per app en systeemfunctie zien. Je kan hier ook mobiele data per app uitschakelen. Ik raad je trouwens aan om onderaan dit scherm de teller te resetten met de knop "Stel gegevens opnieuw in" zodat het geregistreerd verbruik van je telefoon gelijk loopt met die van je Ik Ben pagina.