Ongevraagde abonnementswijziging

• 12 juni 2017
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

In uw mail van vandaag staat dat mijn abonnement ongevraagd gewijzigd wordt. Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb een abonnement met onbeperkt internet. In de mail staat dat ik plotseling 2500 MB krijg. Daarom wil ik u verzoeken mijn abonnement niet aan te passen en geef ik dus geen toestemming mijn abonnement te wijzigen.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Olga, bedankt voor je bericht. Je hoeft je geen zorgen te maken over je abonnement. Je kan nog steeds je onbeperkte databundel blijven gebruiken. Het is alleen nu zo dat, in verband met de wijzigingen van roamingkosten binnen de EU, dat het binnen de EU mogelijk is om 2500 MB te gebruiken.

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn, Oke gelukkig, daar ben ik blij mee. Bedankt voor de info. Groetjes Olga
sinds paar dgn in mijn overzicht staat dat alleen in cirkeltje MB Dat die uitgeschakeld is niet meer actief??? hoe kan dit ik heb onbeperkt internet...

grtjes Gijssie4
Reputatie 7
Badge +7
sinds paar dgn in mijn overzicht staat dat alleen in cirkeltje MB Dat die uitgeschakeld is niet meer actief??? hoe kan dit ik heb onbeperkt internet...

grtjes Gijssie4

Goedemorgen gijssie4! Ik zie dat jij je antwoord inmiddels al in dit topic hebt gevonden. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je ze via dat topic stellen. Dat houdt het allemaal overzichtelijk.

Reageer