Beantwoord

onterechte kosten buiten bel bundel

• 13 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 179 keer bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen vrijdag 9 augustus 2019 heb ik contact gehad met de klantenservice betreffende mijn kosten buiten de bundel de medewerker die ik heb gesproken zei dat dit een betaalde sms dienst was 4070, hier heb ik mij nooit voor aangemeld. De medewerker van klantenservice zou voor mij de sms dienst blokkeren en een onderzoek starten maar wat zie ik vandaag op mijn belstatus weer 12 euro erbij. dus voor deze maand tot nu toe alweer 24 euro en vorige maand ook 48 euro.
De ellende is begonnen nadat ik mijn abonnement bij jullie per 1 juli heb verlengd Ik wil dat dit zo spoedig mogelijk stopt en de ten onrechte bedragen niet in rekening of teruggestort worden.
icon

Beste antwoord door Romy 13 augustus 2019, 13:34

Hi @frstrt. Dat is erg balen! Ik zie dat mijn collega inderdaad een onderzoek is gestart. Deze zal aanstaande vrijdag uiterlijk afgerond zijn. Zij zullen contact met je opnemen via de e-mail. Ik zie dat je ook een contactformulier in hebt gevuld. Ook mijn collega's van het contactformulier zullen zien dat er een onderzoek gaande is, dus moeten dit eerst afwachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @frstrt. Dat is erg balen! Ik zie dat mijn collega inderdaad een onderzoek is gestart. Deze zal aanstaande vrijdag uiterlijk afgerond zijn. Zij zullen contact met je opnemen via de e-mail. Ik zie dat je ook een contactformulier in hebt gevuld. Ook mijn collega's van het contactformulier zullen zien dat er een onderzoek gaande is, dus moeten dit eerst afwachten.

Reageer