Beantwoord

Vraag over afwijking bundels an bundelwijziging

• 19 juni 2017
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb mijn bundel gewijzigd door 1500MB + 1500MB gratis aan te vragen. In plaats van 3000MB heb ik 300MB gekregen. Het lijkt erop dat jullie mijn aanvraag handmatig verwerkt hebben en een nul te weinig ingevoerd hebben.. Wat raar dat zulke aanvragen niet geautomatiseerd verwerkt worden. En wat vervelend dat jullie voor dit soort gevallen geen gratis nummer of chatfunctie beschikbaar hebben. Willen jullie mij zsm 3000MB maandelijks opzegbaar toekennen?
icon

Beste antwoord door Jeroen 21 juni 2017, 15:05

Hoi Anne,

De bundel die bij wijziging is toegekend is die van 1500 MB (+1500 MB). Totaal zou dit op 3000 MB komen. In de eerste maand wordt jouw bundel pro rata berekend. Dit is ook uitgelegd in de email die je, ter bevestigng van je bundelwijziging, hebt ontvangen. Vanaf 01-07 heb je de volledige 3000 MB tot je beschikking.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Anne,

De bundel die bij wijziging is toegekend is die van 1500 MB (+1500 MB). Totaal zou dit op 3000 MB komen. In de eerste maand wordt jouw bundel pro rata berekend. Dit is ook uitgelegd in de email die je, ter bevestigng van je bundelwijziging, hebt ontvangen. Vanaf 01-07 heb je de volledige 3000 MB tot je beschikking.