Beantwoord

wanneer gaat verhoogde bundel in?

• 14 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

ik heb voor het weekend mijn lopend abonnement verhoogd naar meer mb per maand. Wanneer gaat dit in werking? op de website staat dat het na een half uur doorgevoerd zou worden maar tot op heden zie ik geen verandering. Het duurt een beetje te lang op deze manier.
icon

Beste antwoord door Angelique 14 augustus 2017, 15:30

Hallo, een verhoging van je bundel gaat binnen een half uurtje van start. Bij jou was de bundelwijziging er een aantal keer in komen te staan waardoor de bundels niet aangepast werden. Dit heb ik zojuist voor je opgelost. Vanaf 1 oktober worden jouw nieuwe maandelijkse kosten 14,50 euro. De verhoging van de internetbundel gaat direct van start. Lees de e-mail goed die je hebt gekregen ter bevestiging. De volledige 5000 MB krijg je namelijk op 1 september. In de e-mail lees je waarom.

Omdat de belminuten gelijk zijn gebleven maar de tarieven goedkoper zijn zal ook deze wijziging op 1 september van start gaan.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, een verhoging van je bundel gaat binnen een half uurtje van start. Bij jou was de bundelwijziging er een aantal keer in komen te staan waardoor de bundels niet aangepast werden. Dit heb ik zojuist voor je opgelost. Vanaf 1 oktober worden jouw nieuwe maandelijkse kosten 14,50 euro. De verhoging van de internetbundel gaat direct van start. Lees de e-mail goed die je hebt gekregen ter bevestiging. De volledige 5000 MB krijg je namelijk op 1 september. In de e-mail lees je waarom.

Omdat de belminuten gelijk zijn gebleven maar de tarieven goedkoper zijn zal ook deze wijziging op 1 september van start gaan.
zoals je zegt komen de maandelijkse kosten uit op 14,50 waarom zie ik dan in mijn bundel staan dat het 16,50 is?? ik snap er helemaal niks meer van. Bij het aangaan van de nieuwe bundel stond duidelijk 14,50 ! en daarnaast snap ik niet dat de bundel zegt dat ik veel meer verbruikt heb dan 500 mb. Er is een berekening gemaakt van het aantal mb dat ik over blijk te hebben en dit klopt volgens mij ook niet. Zou je dit kunnen nakijken voor mij? want ik snap er helemaal niks meer van .
Reputatie 7
Badge +7
Dit komt omdat jouw nieuwe belbundel pas op 1 september in gaat, danyrasta. Als jij dezelfde bundel voor een lagere prijs kiest wordt dit door het systeem als een downgrade gezien, dit gaat altijd pas op de eerste van de maand in. Dit staat trouwens ook uitgelegd in de bevestigings email: 'Een wijziging van je bel/sms en internetbundel gaat per direct in. De kosten en bundel worden naar verhouding berekend aan de hand van het aantal resterende dagen van de maand. Heb je voor dezelfde bundel of een verlaging gekozen van je bundel gaat de wijziging op de eerste dag van de volgende maand in.'
Hallo Rox, ik heb hetzelfde probleem als Danyrasta.
Eergisteren heb ik mijn bundel verhoogd van 300 minuten naar onbeperkt bellen met een toestel. Bij de afronding van de bestelling verscheen de melding: Je bundel gaat direct in. Vanmorgen kreeg ik echter een sms van Ben dat ik vijf euro buiten mijn bundel heb gebeld. Drie dagen geleden kreeg ik de melding dat ik 100% van mijn tegoed had opgemaakt.
Hoe zit dat nu precies?
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Rox, ik heb hetzelfde probleem als Danyrasta.
Eergisteren heb ik mijn bundel verhoogd van 300 minuten naar onbeperkt bellen met een toestel. Bij de afronding van de bestelling verscheen de melding: Je bundel gaat direct in. Vanmorgen kreeg ik echter een sms van Ben dat ik vijf euro buiten mijn bundel heb gebeld. Drie dagen geleden kreeg ik de melding dat ik 100% van mijn tegoed had opgemaakt.
Hoe zit dat nu precies?

Hoi eric.l, niemand zit natuurlijk op extra kosten te wachten dus ik heb meteen een kijkje in het systeem genomen en zie dat jij niet hebt gekozen voor een bundelwijziging maar voor een verlenging van het abonnement, deze verlenging gaat van start zodra jij je nieuwe toestel en contract thuis hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega jouw dit vanmorgen om 11:42 ook telefonisch heeft uitgelegd 😉
Hoi Rox, dank voor je ssnelle reactie.
Zoals ik al zei heb ik gekozen voor een wijziging van 300 minuten naar onbeperkt bellen, maar blijkbaar is die niet doorgekomen in het systeem. Idd heb ik met de helpdesk gesproken en die gaven mij te kennen dat die melding niet zou moeten verschijnen. Vandaar dat ik er via het forum op terugkom voor een second opinion. Ik ga het alsnog proberen aan te passen via de helpdesk.

Reageer