Sticky

Wat is MB Pauze en MB Extra

• 23 juni 2016
  • 2 reacties
  • 5070 keer bekeken

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
MB Extra
Naast een ruim aanbod van internetbundels bied ik ook MB Extra aan.Met MB Extra kun je eenmalig extra MB’s gebruiken totdat je nieuwe internetbundel ingaat. Dit kan bijvoorbeeld heel handig zijn wanneer je aan het einde van de maand je internetbundel hebt verbruikt en nog een paar dagen moet overbruggen tot de nieuwe maand start. Heb je geen internetbundel en wil je toch graag tegen een voordelig tarief internetten? Ook dan is de MB Extra echt iets voor jou. Je MB Extra bundel gaat meteen in. Zodra je MB Extra bundel actief is, krijg je een sms ter bevestiging.

Ik bied drie MB Extra bundels aan: 250MB voor 3 euro, 500MB voor 6.50 euro, 1000MB voor 7.50 euro en 3000MB voor 12.50 euro. Je kunt een MB Extra zo vaak kopen als nodig is. Indien je aan het einde van de maand nog MB’s over hebt, komen deze te vervallen. Je kunt de bundel kopen via Ik Ben.

Klik hier voor nog meer slimme tips om alles uit je internetbundel halen.

MB Pauze
Ik bied je graag controle om onverwachte kosten te voorkomen. MB Pauze voorkomt verbruik buiten je internetbundel, zodat je daar niet voor hoeft bij te betalen. MB Pauze werkt als volgt:

MB Pauze gaat in zodra je internetbundel op is. Internet via Wi-Fi kan wel.
Zodra de nieuwe maand start, kun je weer gebruik maken van je internetbundel
Eenmaal ingeschakeld blijft MB Pauze aan staan, zodat je ook de volgende maand beschermd bent tegen onverwachte kosten. Op jouw persoonlijke Ik Ben pagina kun je MB Pauze aanzetten. Kijk bij instellingen of MB Pauze al is ingeschakeld. Je hoeft MB Pauze slechts eenmalig aan te zetten. Daarna ben je elke maand beschermd tegen onverwachte kosten buiten je internetbundel.

Let op: MB Pauze werkt niet in het buitenland.

2 reacties

Ik zet mb pauze aan en vervolgens kijk ik even erna of een dag later staat dat weer op uit. Zelfs als ik het op de pc activeer, schakelt dat zichzelf weer uit. Ik vind dit erg storend
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Iwanna,

Jouw MB pauze staat aan. Dat jij ziet dat de MB pauze uitstaat komt door een weegaveprobleem in de IkBen omgeving.
Meer daarover kan je teruglezen in dit topic.

Reageer