Beantwoord

Wijzigen van mijn bundel

• 30 november 2018
  • 4 reacties
  • 274 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het lukt mij niet mijn bundel te wijzigen naar 2000 MB en onbeperkt min/sms.
Ik krijg steeds een error melding
icon

Beste antwoord door Romy 3 december 2018, 16:32

Dat probleem heb ik dus ook... zodra je heb bevestigd komt de melding; Error..net..too many redirects. Probeer het de hele dag al maar hij blijft de melding aangeven...

Is het inmiddels al gelukt om de bundel te wijzigen? Je kan hier eventueel even de coockies en geschiedenis voor verwijderen en het opnieuw proberen. Mocht je het via de applicatie willen wijzigen, kun je de app het beste even opnieuw downloaden.
Bekijk origineel

4 reacties

Dat probleem heb ik dus ook... zodra je heb bevestigd komt de melding; Error..net..too many redirects. Probeer het de hele dag al maar hij blijft de melding aangeven...
Zie nu je bericht. Het is me zes voor twaalf gelukt!
Reputatie 5
Badge +5
Zie nu je bericht. Het is me zes voor twaalf gelukt!

Fijn om te horen dat dit gelukt is, heb je iets veranderd waardoor hij de bundelwijziging wel heeft opgeslagen?
Reputatie 5
Badge +5

Is het inmiddels al gelukt om de bundel te wijzigen? Je kan hier eventueel even de coockies en geschiedenis voor verwijderen en het opnieuw proberen. Mocht je het via de applicatie willen wijzigen, kun je de app het beste even opnieuw downloaden.

Reageer