Beantwoord

Einddatum contract

• 2 september 2018
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Hallo Ben,

Komende 12 september gaat mijn nieuwe abonnement in bij simpel met nummerbehoud. Onder het kopje ‘abbonement’ en dan ‘huidig’ op mijn ik Ben pagina zie ik geen eind datum staan. Graag wil ik van u horen of dit dan ook 12 september is en zo niet wat dan wel de goede datum is. Vanuit Ben heb ik wel de bevestiging ontvangen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd!
icon

Beste antwoord door Shanna 3 september 2018, 13:14

Hoi Thomas! Bedankt voor je bericht. En wat jammer om te lezen dat je gaat overstappen 😞 Omdat er geen specifieke overstapdatum wordt aangegeven maar een periode waarin je kan overstappen, zie je geen einddatum staan op jouw persoonlijke Ik Ben Pagina. Zodra jouw nummer wordt overgenomen zal jouw Ben abonnement stoppen en zal er een einddatum verschijnen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Thomas! Bedankt voor je bericht. En wat jammer om te lezen dat je gaat overstappen 😞 Omdat er geen specifieke overstapdatum wordt aangegeven maar een periode waarin je kan overstappen, zie je geen einddatum staan op jouw persoonlijke Ik Ben Pagina. Zodra jouw nummer wordt overgenomen zal jouw Ben abonnement stoppen en zal er een einddatum verschijnen.
Hallo Ben,

Ondertussen ben ik al over gegaan (11 sep) en zie ik nog steeds geen eind datum staan. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit dan kan na jullie vorige bericht?
Via de app zie ik dat ik zelfs nog minuten heb!
Reputatie 5
Badge +12
We ervaren op dit moment wat problemen met de Ben app. Heb je al gekeken via jouw Ik Ben pagina? Ik zie in elk geval in mijn systeem ook de einddatum 10 september staan.

Reageer