Beantwoord

maandbedrag wordt aangepast zonder bericht na afloop abonnement

• 24 november 2018
  • 1 reactie
  • 397 keer bekeken

Beste, ik heb in 2016 een twee jarig contract afgesloten bij Ben van € 10,00 per maand, 300 min en 1000Mb. Nu is onlangs mijn abonnement afgelopen en het maandbedrag verhoogd naar € 16,00. ik heb hiervan geen bericht gehad en kom er eigenlijk per toeval achter. Vind ik niet zo netjes. daarnaast snap ik die € 16,00 niet. een dergelijk kort durend abonnement kost bij jullie € 9,50.
Graag hoor ik van u en zou het fijn vinden wanneer het teveel betaalde geld wordt terug gestort of verrekend. Ik heb zojuist mijn abonnement bij jullie met 2 jaar verlengd.
Groeten Berit
icon

Beste antwoord door Jill 26 november 2018, 10:41

Hi Berit, ik kan begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Als je een abonnement afsluit staat in het contract wel altijd vermeld wat je na 24 maanden gaat betalen. Ik zal eenmalig voor je het bedrag van 6 euro vergoeden. Deze zal in mindering gebracht worden op de volgende factuur. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Berit, ik kan begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Als je een abonnement afsluit staat in het contract wel altijd vermeld wat je na 24 maanden gaat betalen. Ik zal eenmalig voor je het bedrag van 6 euro vergoeden. Deze zal in mindering gebracht worden op de volgende factuur. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.

Reageer