Beantwoord

Per ongeluk 2 x sim only aangevraagd . Wil maar een.

• 10 december 2018
  • 1 reactie
  • 466 keer bekeken

Dag.
Heb net simonly afgesloten. Ik wilde nummer behoud . Word gezegd meteen na bevestiging button nummer behoud aanvragen indrukken!!!!. Deze mogelijkheid was er niet. Pagina ging terug naar begin dus nog een keer op bevestigen gedrukt en weer niets.
Dus vrees ik dat ik nu 2 maal sim only hebt aangevraagd terwijl ik maar 1 wil plus nog steeds geen mogelijkheid om nummer behoud aan te kunnen vragen.
Word geschreven'meteen op bevestiging pagina knop indrukken???. Dit krijg ik niet te zien.
Wil dus maar een sim only en geen 2 en nummer behoud aanvragen. Graag help dat wel werkt aub
icon

Beste antwoord door Jill 11 december 2018, 10:11

Hi Sparkles68, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik kan begrijpen dat een abonnement meer dan genoeg is. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode/huisnummer en geboortedatum dan ga ik met je meekijken! Alvast bedankt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Sparkles68, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik kan begrijpen dat een abonnement meer dan genoeg is. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode/huisnummer en geboortedatum dan ga ik met je meekijken! Alvast bedankt.

Reageer