Beantwoord

Wijzigingen in mijn privacygegevens worden niet opgeslagen.

• 18 september 2018
  • 5 reacties
  • 235 keer bekeken

De vinkjes voor contactopties voor commerciele aanbiedingen kan ik niet uitzetten. Volgens mij is dat in strijd met de AVG.
icon

Beste antwoord door Wietske 18 september 2018, 14:22

Wat vreemd dat je deze vinkjes niet zelf kunt uitzetten! Dit hoort namelijk wel te kunnen. Als je mij laat weten welke diensten je precies wil uitvinken dan kan ik dit voor je doen 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat vreemd dat je deze vinkjes niet zelf kunt uitzetten! Dit hoort namelijk wel te kunnen. Als je mij laat weten welke diensten je precies wil uitvinken dan kan ik dit voor je doen 🙂
Ik wil graag alle commerciële diensten via telefoon of s uitzetten. Mijn minderjarige dochter gebruikt dit nummer en ik wil niet dat ze lastiggevallen wordt voor commerciële doeleinden.
Reputatie 5
Badge +12
Ah, dat begrijp ik. Ik neem aan dat je met s de diensten per sms bedoelt? Ik heb in elk geval de privacyinstellingen voor het benaderen van commerciële diensten per telefoon en sms voor je uitgeschakeld!
Ik heb het zelfde probleem.Ik wil gewoon alle vinkjes op nee. Als het zelf doe, krijg ik het bericht dat de wijzigingen zijn opgeslagen maar hij zet alles weer terug. Graag zsm aanpassen!
Reputatie 5
Badge +7
Hi e.bouwens, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie hier dat alle vinkjes wel op nee staan voor jouw aansluiting.

Reageer