Beantwoord

Nummer overzetten stoppn

• 19 december 2018
  • 3 reacties
  • 561 keer bekeken

Momenteel reis ik buiten Europa. Heb aanvraag gedaan om mijn ben nummer over te zetten naar Aldi talk prepaid om zo geen abonnements kosten te maken. Nu is die kaart pas net geactiveerd maar is nummerbehoud door Aldi afgewezen, raak ik nu mijn ben nummer kwijt, of blijft mijn abonnement staan.
omdat ik nu in het buitenland zit vind ik het erg triest dat er geen gewone contact gegevens van ben te vinden zijn zoals een mail adres. Dit in verband privégegevens. Zijn deze er wel en zo ja, wat zijn deze?
icon

Beste antwoord door Jill 19 december 2018, 09:39

Hi rj92, wat onhandig dat nummerbehoud is afgewezen. Wij hebben geen mail adres waar je naar toe kan mailen. Je kunt wel altijd een contact formulier invullen op de Ik Ben pagina of ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Ook help ik je uiteraard graag verder via deze weg. Welke gegevens heb je nodig? Dan kan ik deze per e-mail naar je versturen. Zolang je jouw abonnement niet zelf hebt opgezegd blijft jouw telefoonnummer actief bij ons.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi rj92, wat onhandig dat nummerbehoud is afgewezen. Wij hebben geen mail adres waar je naar toe kan mailen. Je kunt wel altijd een contact formulier invullen op de Ik Ben pagina of ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Ook help ik je uiteraard graag verder via deze weg. Welke gegevens heb je nodig? Dan kan ik deze per e-mail naar je versturen. Zolang je jouw abonnement niet zelf hebt opgezegd blijft jouw telefoonnummer actief bij ons.
en bedankt ik ben dus nu mijn nummer kwijt.
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik zie dat jij op meerdere kanalen contact hebt gezocht met Ben. Mijn collega heeft je een e-mail verzonden met meer informatie. Kan ik nog iets voor je doen?

Reageer