UPDATE Ik heb iets nieuws: eSIM
Recent actief
Sinds gisteren heb ik een melding van Google gekregen waarin staat "actie op account vereist". Wanneer ik hier op klik staat er dat ik in moet loggen, dit doe ik (gebruikersnaam en wachtwoord zijn juist) waarna er een pop-up verschijnt "login goedgekeurd". Op hetzelfde moment dat deze pop-up verschijnt wordt ik vervolgens weer naar het inlogscherm gestuurd waar vermeld staat dat ik uitgelogd ben en dus opnieuw moet inloggen. Ik heb dit nu al zo'n 50 keer geprobeerd (uiteraard heeft het nog steeds niet geholpen maar goed je blijft hoop houden dat het de volgende keer wel ineens is opgelost :p) Ik ben wel gewoon ingelogd als ik naar Google.nl ga, ik kan ook gewoon e-mailen etc. Ik kan echter alleen niet bij mijn Google play store en alle apps (zoals spelletjes) die aan een google account zijn gekoppeld. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, om mij voor de 51e keer in te loggen zal niet helpen en voor de rest heb ik geen idee wat ik zou kunnen doen. Ik heb op het internet gelez
Hallo, Ik heb sinds kort een Ben abonnement om mijn hek/poort te activeren. Nu staat er in de handleiding dat ik de pincode moet uitschakelen. Maar hoe doe ik dat??
Als je een voicemail bericht ontvangt, kun je die nog een keer beluisteren, verwijderen of opslaan. In het verleden heb ik vaker leuke berichtjes, die ik op mijn voicemail heb ontvangen opgeslagen. Hoe kan ik die echter terugluisteren? Of worden ze helemaal niet bewaard?
Ik ga naar Zwitserland op vakantie wat buiten de eu valt. Is er een mogelijkheid om daar een internet pakket voor te nemen. Waardoor ik niet per mb hoef te betalen
Bij de instellingen in de app heb ik mijn voicemail uitstaan. Toch krijgen mensen mijn voicemail als ze me bellen. Hoe kan ik mijn voicemail echt helemaal uitzetten?
Net als iedereen heb ook ik last van ongewenste telefoontjes. De nummers blokkeer ik direct in mijn telefoon. Maar wat ik ook graag zou kunnen doen is blokkeren dat deze nummers nog wel de voicemail kunnen inspreken.Omdat mijn telefoonnummer een zakelijk nummer is, moet ik de voicemail ingeschakeld hebben.Hopelijk weet iemand hoe ik dit kan doen.
Beste Ben, Hoe kan ik mijn account hier helemaal sluiten? Met vr. groet, Folkert
Nu moedermaatschappij T-mobile in Nederland eSIM gaat aanbieden, wanneer zal Ben volgen?
Ik ben volgens mij al lang bij Ben en wil bellen met een 0900 nummer. Ik krijg echter de melding dat dit niet mogelijk is. Op het forum lees ik in gesloten topics dat je eerst 2 maanden je faktuur betaald moet hebben maar dat heb ik al heel lang. Moet er een of andere blokkade worden opgeheven of hoe zit het? BVD Jos Nobel
Kan ik ook vanuit de voicemail direct terug bellen? De persoon die mij belde liet geen nummer achter en ik was in gesprek toen ze werd doorgeschakeld naar mijn voicemail waardoor ik geen gemisten oproep heb en dus ook het nummer niet als gemist kan zien.
Ben je vaak op reis binnen de EU of heb je een vakantie gepland staan? Dan heb ik goed nieuws voor je! Het Europese hof heeft namelijk sinds 13 juni 2017 besloten dat roamingkosten verleden tijd zijn. Dit betekent dat jij je Ben bundels kunt blijven gebruiken zoals jij dat gewend bent binnen Nederland, zonder extra kosten! Wat verandert er? Eigenlijk verandert er voor jou als Ben klant niet zo heel veel, behalve dat je geen extra kosten meer hoeft te betalen voor gebruik binnen de EU. Voor de rest blijft alles zoals het was. Wel is het zo dat er vanaf 13 juni ook gebruik gemaakt kan worden van de MB Pauze en MB Extra bundels in de EU, voor als je iets te veel vakantiekiekjes hebt gedeeld met vrienden en familie. Je ontvangt de 80% en 100% notificatie via de sms zoals je dat gewend bent in Nederland.Zo voorkom je verrassingen. Mocht je toch buiten je bundel gaan dan gelden de Nederlandse buiten de bundel tarieven. Gelden de nieuwe regels voor heel 'Zone 1'? Niet heel Zone
Hallo ben nu in Griekenland en kan niet bellen.Wel internetten.Dit vorig jaar in Kroatië ook gehad.Nu weer! Echt super vervelend.Alles van ben al geprobeerd maar alle hulp links van ben k aan hij ook niet openen.Wat nu?Mvgheidi
Ik wilde meedoen met de postcodeloterij met sms'en naar 4600 KANS …Maar de sms wordt niet verstuurd of komt niet aan ... ik heb een 2de sim via een andere provider en dat lukt wel ... hoe kan dit en wat moet ik qua instellingen aanpassen om de berichten wel te laten verzenden?
Ik heb een nummer van ben, en ook een ander nummer met esim kaart van vodafone. Hoe activeer ik op de esim kaart het nummer van ben?
Ik kan niet naar het buitenland bellen. Kunnen jullie dat aanpassen?
Hallo, ik heb een voicemail binnengekregen en die wil ik graag beluisteren, maar als ik 1233 bel moet ik eerst een code invoeren en iets inspreken als voicemail, maar ik wil graag gewoon de standaard voicemail houden met ‘voicemail van 0620.....’. Kan ik op de een of andere manier zonder dit allemaal te moeten instellen mijn voicemail beluisteren? Ik heb voicemail nog niet eerder gebruikt en die code is dus eigenlijk volgens mij om em te kunnen activeren.
In uw welkomstbrief staat "je kunt me altijd mailen of bellen". Nergens is te vinden hoe ik u telefonisch of per mail kan bereiken, Facebook e.d. heb ik niet. Ten einde raad probeer ik dit maar, hopelijk gaat dit goed. We hebben een simkaart van u ontvangen, wij wilden enkel een mobiel abonnement met nummerbehoud. Wij hebben de simkaart ontvangen met PO-nummer 333608340 en leveringsnummer 0088679381, zonder enige pincode. Hoe we nu verder moeten is mij volstrekt onduidelijk Ik heb er nu echt spijt van.
Ik kan blijkbaar niet naar buitenlandse (Belgische) telefoonnummers bellen. Ik krijg de foutmelding: deze oproep is niet toegestaan. Het gaat om nummer +32-xxxxxxx978 Graag met spoed oplossen, want het gaat om een klant en deze wil ik erg graag vandaag nog kunnen terugbellen. Met vriendelijke groet Adele Peters - Ronda
Ik heb kort geleden een 2e nummer laten toevoegen aan mijn abonnement. Nu zie ik in de app alleen nog maar het verbruik van het 2e nieuw afgesloten nummer. Mij is gezegd dat ik inzage in beide nummers zou hebben. Hoe kan ik dit herstellen?
Beste medewerkers van Ben,IK heb per ongeluk drie keer een foute pincode ingevoerd, waardoor ik nu mijn pukcode moet invoeren. Maar die ben ik kwijt. Valt hier nog iets aan te doen? Mvg, Daan.
Hoi, mijn ben app werkt al een aantal dagen niet meer. Als ik wil inloggen krijg ik errorcode: 600 zie screenshot.
Ik heb een vingerafdrukscanner op mijn telefoon, ontgrendelen en alle apps werken hier perfect mee, behalve de Ben app herkent de scanner niet denk ik, want ik kan het nergens instellen. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ingelogd, zonder resultaat. Hoe maak ik de app wijs dat ik met de vingerafdrukscanner wil inloggen?
Ik ben op vakantie in Zwitserland en heb hierom gekeken naar de tarieven voor mobiel internet in Zwitserland. Hierop staat duidelijk vermeld: "bundel tarief". Nou ben ik een paar dagen aan het internetten, krijg ik een sms die zegt dat ik 5 euro buiten mijn bundel heb verbruikt. Als t goed is is internet in Zwitserland gratis, net als bij andere providers. Waarom heb ik dan toch buiten mijn bundel verbruikt? Groeten, Jochem
Volgende week komt the iWatch 7 Cellulair uit. Ik heb daar een eSim voor nodig. Wanneer kan dat bij jullie geleverd worden?