[Info] Ik kan mijn voicemail niet bellen in het buitenland, wat nu?

  • 16 April 2019
  • 2 reacties
  • 1183 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Ben je heerlijk aan het genieten van een welverdiende vakantie in het buitenland, of ben je voor werk/studie de grens overgestoken? Dan wens ik je een hele prettige tijd toe in het buitenland! Als je aan het genieten bent, of erg druk bent met andere dingen, dan kan het nog wel eens gebeuren dat je een telefoongesprek mist. Hé balen! Heb je de voicemail aan staan? Dan kan de beller altijd een berichtje ingesproken.

Helaas hebben wij van een aantal klanten vernomen dat zij moeite hebben met het beluisteren van hun voicemail in het buitenland. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar gelukkig is dit makkelijk te verhelpen. Het enige wat je namelijk hoeft te doen is handmatig een ander netwerk selecteren. Makkelijke opgelost dus! Heb je geen idee hoe je handmatig verbinding kan maken met een ander netwerk? Geen probleem! Door hier te klikken kun je de instructies vinden.

Extra tarieven informatie: Spreekt iemand jouw voicemail in, dan hoef jij hier niets extra's voor te betalen. Voor het afluisteren van de voicemail worden er wel kosten in rekening gebracht. Zo betaal je binnen de EU 0,31 cent per minuut voor het beluisteren van de voicemail. In zone 2 betaal je 1,27 euro per minuut en in zone 3 2,29 euro per minuut. Voor een zone indeling kun je hier terecht.

Let op: Je kunt je voicemail alleen in het buitenland afluisteren als jij voor vertrek in Nederland een inlogcode hebt ingesteld. Mocht je dit niet hebben gedaan, maar wil je de voicemail wel afluisteren? Laat hieronder dan een berichtje achter.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @anne.visscher! Wat onhandig dat je de voicemail niet kunt afluisteren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan zorg ik ervoor dat je een inlogcode krijgt.
Goedemiddag,

Ik ben in het buitenland en ik kan mijn voicemail niet afluisteren. Ik begrijp nu dat je daar een inlogcode voor nodig hebt. Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Anne

Reageer