Beantwoord

Bankafschrift toont betaling, maar Ben app toont ‘niet betaald’

• 14 mei 2018
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Beste lezer,

volgens mijn bankafschrift gaat de automatische incasso gewoon goed, ecter toont de Ben app de laatste 3 facturen als niet betaald. Ik heb de laatste versie van de app en ook al over het scherm geveegd om te refreshen.

Kunt u checken of er ergens iets fout gaat in de administratie? Ik wil problemen voorkomen.
icon

Beste antwoord door Rox 14 mei 2018, 14:46

Ohjee Robinn, dat moet flink schrikken zijn geweest! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie al wat er aan de hand is. Jouw facturen zijn niet meer automatisch bijgewerkt sinds 19 maart. Ik vermoed dat dit het gevolg is van groot systeem onderhoud wat we vorige maand hebben gehad. Mega onhandig voor jou natuurlijk ik kan dit gelukkig meteen voor oplossen. Als jij opnieuw inlogt zal de betaalstatus van jouw facturen weer kloppen. Alleen de factuur van april zal op onbetaald staan, maar dat komt omdat deze pas over 10 dagen worden geïncasseerd 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ohjee Robinn, dat moet flink schrikken zijn geweest! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie al wat er aan de hand is. Jouw facturen zijn niet meer automatisch bijgewerkt sinds 19 maart. Ik vermoed dat dit het gevolg is van groot systeem onderhoud wat we vorige maand hebben gehad. Mega onhandig voor jou natuurlijk ik kan dit gelukkig meteen voor oplossen. Als jij opnieuw inlogt zal de betaalstatus van jouw facturen weer kloppen. Alleen de factuur van april zal op onbetaald staan, maar dat komt omdat deze pas over 10 dagen worden geïncasseerd 😉

Reageer