Beantwoord

Betalen buiten mijn bundel

• 26 november 2018
  • 5 reacties
  • 233 keer bekeken

Hallo, in aug staat op mijn factuur dat ik 0.44 over mijn bundel ben gegaan met bellen terwijl ik een abonnement heb met onbeperkt bellen hoe kan het dat ik dan toch dat bedrag extra moest betalen. Ook nu staat er in mijn app dat ik ongeveer 6.77 over mijn bundel ben gegaan. Dit is dan nog niet in rekening gebracht.

Groet Tineke Westerhoff
icon

Beste antwoord door Wietske 28 november 2018, 09:27

Goedemorgen Tineke, ik heb jouw factuur van de maand juli erbij gepakt en zie dat de kosten zijn ontstaan doordat je op 9 juli naar een 0900-nummer hebt gebeld. Binnen jouw onbeperkte bel/sms-bundel valt alleen het bellen naar locale nummers en mobiele telefoonnummers. Wanneer je naar het buitenland of betaalde servicenummers belt dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Tineke, ik kan begrijpen dat je wilt weten waar de kosten vandaan komen. De kosten van deze maand kan ik nog niet voor je achterhalen omdat deze voor ons nog niet zichtbaar zijn. Voor de kosten van de maand augustus kijk ik graag met je mee. Ik heb hier alleen wel jouw toestemming voor nodig in verband met de nieuwe privacywet.
Hallo,
U mag mee kijken.
Leg mij svp uit hoe het kan.

groet Tineke
Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen Tineke, ik heb jouw factuur van de maand juli erbij gepakt en zie dat de kosten zijn ontstaan doordat je op 9 juli naar een 0900-nummer hebt gebeld. Binnen jouw onbeperkte bel/sms-bundel valt alleen het bellen naar locale nummers en mobiele telefoonnummers. Wanneer je naar het buitenland of betaalde servicenummers belt dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht.
Hallo,

Bedankt voor het nakijken. Nu begrijp ik waar de kosten vandaan komen.

Groet Tineke
Reputatie 5
Badge +7
Graag gedaan namens mijn collega Wietske! Ik wens je een fijne dag.

Reageer