Beantwoord

Buitenlandse datakosten met onbeperkt internetbundel

• 28 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Goedemiddag,

Na diverse malen zonder succes geprobeerd BEN telefonisch te bereiken hoop ik via dit bericht antwoord te krijgen.
In de factuur van Juli heb ik onverwachte buitenlandse data kosten aangetroffen, dit terwijl ik na een de smsjes van BEN zelf in de veronderstelling was dat dit "gewoon" binnen de 2500MB valt. Heeft het misschien te maken met het feit dat ik de simkaart van februari tot Juni niet gebruikt heb vanwege verblijf buiten europa.
Ik hoor graag van jullie aangezien in mijn volgende factuur alweer buitenlandse data kosten zijn opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Huizing
icon

Beste antwoord door Angelique 28 augustus 2017, 14:39

Hallo, ik vrees dat jij last hebt van deze storing! Met de onbeperkte internetbundel mag je tot aan 2500 MB verbruiken in de EU. Ik heb de factuur bekeken en jij kwam daar nog lang niet in de buurt. De onterechte kosten zal ik op de factuur die je volgende maand ontvangt in mindering brengen. Sorry voor het ongemak!

Als er volgende maand opnieuw kosten zijn berekend, neem dan via dit topic contact op zodat ik je daarbij kan helpen. Een fijne dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, ik vrees dat jij last hebt van deze storing! Met de onbeperkte internetbundel mag je tot aan 2500 MB verbruiken in de EU. Ik heb de factuur bekeken en jij kwam daar nog lang niet in de buurt. De onterechte kosten zal ik op de factuur die je volgende maand ontvangt in mindering brengen. Sorry voor het ongemak!

Als er volgende maand opnieuw kosten zijn berekend, neem dan via dit topic contact op zodat ik je daarbij kan helpen. Een fijne dag!

Reageer