Beantwoord

Factuur

• 25 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

De facturen zijn niet meer zichtbaar in mijn app. Tot juli wel aug sept en okt niet meer, hoe kan dat?
ik zie dat ik voor okt belast wordt voor eur 29,29 hoe kan dat?? Ik heb nl een abonnement van eur 23 per maand.

graag opheldering
icon

Beste antwoord door Wietske 26 oktober 2018, 08:49

Hoi Edith, het kan goed kloppen dat je op dit moment de facturen niet in kunt zien in de Ben app. Dit komt door een weergaveprobleem. Meer hierover lees je in dit topic. Ik raad je aan om tot die tijd de facturen te bekijken via jouw Ik Ben pagina. Wat betreft jouw tweede vraag over de hoogte van de factuur zie ik dat je kosten hebt gemaakt voor datagebruik in Zwitserland.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Edith, het kan goed kloppen dat je op dit moment de facturen niet in kunt zien in de Ben app. Dit komt door een weergaveprobleem. Meer hierover lees je in dit topic. Ik raad je aan om tot die tijd de facturen te bekijken via jouw Ik Ben pagina. Wat betreft jouw tweede vraag over de hoogte van de factuur zie ik dat je kosten hebt gemaakt voor datagebruik in Zwitserland.
Okay, maar van het tweede daar baal ik behoorlijk van ik heb een bundel van 1000mb en heb een slot op overgebruik. Waarom er dan voor zwitserland toch extra mb wordt berekend snap ik niet als dat niet in de bundel thuis hoort ga ik er vanuit dat er een slot op zit. Stel je voor dat ik ongemerkt hier voor 100 eur had verbruikt dan wordt je wel onaangenaam verrast als je ineens de factuur ontvangt. Kunnen jullie die blokkade er nu op zetten zodat ik niet weer onaangenaam verrast wordt. En wat gaan we nu met deze extra kosten doen??
Reputatie 5
Badge +12
Dat leg ik je graag uit 🙂 Zwitserland is geen lid van de Europese Unie. Om deze reden betaal je voor het gebruik van je simkaart hier een toeslag omdat dit niet onder de roamingregels valt. Jouw MB Pauze staat inderdaad ingeschakeld maar deze dienst geldt alleen binnen de EU. Om deze reden kunnen er buiten de EU nog wel kosten buiten de bundel ontstaan op het gebied van datagebruik. Toen jouw toestel verbinding maakte met het netwerk in Zwitserland ben je door middel van een sms op de hoogte gesteld van de daar geldende tarieven. Ik kan daarom deze kosten niet voor je vergoeden. In dit topic vind je handige tips over het voorkomen van kosten buiten de bundel in het buitenland.

Reageer