Beantwoord

Factuur

• 6 november 2018
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Goeidag,

Ik heb vandaag mijn maandelijk opzegbaar abonnemnet beeindigt. er is mij verteld dat het pas 6 december wordt stop gezet. Ik heb dus nu een nu een nieuwe abonomment bij tele 2 gedaan deze gaat gelijk in.
ik wil dus deze maand od in december niet met twee rekeningen zitten dus ik wou graag mijn ben open facture nu al betalen maar ik weet niet voor welke maanden ik nog moet betalen of hoeveel dat is. als ik op mijn facturen kijk zie ik alleen factuur van september. en als het kan wil ik graag het open bedrag wat ik nog voor ben moet betalen in 1 keer betalen als een voorschot zodat ik op het einde van deze maand of december net met twee rekeningen zit.
icon

Beste antwoord door Shanna 7 november 2018, 09:12

Goedemorgen Bargaros, ik kan me goed voorstellen dat je niet met twee rekeningen wilt komen te zitten in december. Ben factureert alleen wel achteraf, dus het is in principe niet mogelijk om de facturen als voorschot te betalen. Wat je wel hoort te zien in de Ben app zijn de facturen tot en met oktober. Heb je al de laatste versie van de Ben app gedownload?
Je zult de laatste factuur ontvangen in januari. Voor december en januari zou in je principe 13,13 euro moeten betalen mits je niet over je maandelijkse abonnementskosten heen komt. Wat je zou kunnen doen is dit bedrag over maken in december, mocht je toch extra abonnementskosten maken in die maanden dan zal het resterende bedrag wel van je rekening afgetrokken worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Bargaros, ik kan me goed voorstellen dat je niet met twee rekeningen wilt komen te zitten in december. Ben factureert alleen wel achteraf, dus het is in principe niet mogelijk om de facturen als voorschot te betalen. Wat je wel hoort te zien in de Ben app zijn de facturen tot en met oktober. Heb je al de laatste versie van de Ben app gedownload?
Je zult de laatste factuur ontvangen in januari. Voor december en januari zou in je principe 13,13 euro moeten betalen mits je niet over je maandelijkse abonnementskosten heen komt. Wat je zou kunnen doen is dit bedrag over maken in december, mocht je toch extra abonnementskosten maken in die maanden dan zal het resterende bedrag wel van je rekening afgetrokken worden.

Reageer