Beantwoord

Factuur

  • 5 March 2019
  • 2 reacties
  • 463 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 7 reacties
Geachte Ben
ik heb een mail gekregen waarin staat dat ik mijn laatste factuur niet hebt betaald. Terwijl ik het vorige maand al had betaald, ik had net 10 min geleden gebeld naar Ben en ik kreeg tekst en uitleg maar daar schiet ook niks mee op ! Zouden jullie mij kunnen helpen hier mee zou enorm fijn zijn !
icon

Beste antwoord door Shanna 5 March 2019, 10:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi FH_! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik zie dat de betaling is gestorneerd op 4 maart, vandaar dat de betaling nu op niet voldaan staat. Over 10 dagen zal de factuur alsnog van je rekening afgeschreven worden via de automatische incasso. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Als je nog vragen hebt, laat het mij dan weten.
ow oké hartstikke bedankt voor de informatie,

Reageer