Beantwoord

Factuur betalen

• 26 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Ik kreeg een mail dat het bedrag van de factuur niet afgeschreven kon worden. Ik heb gekeken op mijn rekening en er staat echt genoeg op. Nu lees ik al een paar keer dat je het handmatig kunt overmaken naar Ben. Hoe moet dat? Ik wil echt niet extra betalen of dat mijn abonnement wordt afgesloten
icon

Beste antwoord door Jill 26 oktober 2018, 08:50

Hi Wilsum, je kunt het bedrag handmatig overmaken naar het rekening nummer dat in de mail staat die je hebt gekregen. Je geeft aan dat er genoeg geld op je rekening stond. Ik wil graag voor je controleren of wij de juiste gegevens hebben. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum, postcode/huisnummer en IBAN nummer? Dan check ik het voor je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Wilsum, je kunt het bedrag handmatig overmaken naar het rekening nummer dat in de mail staat die je hebt gekregen. Je geeft aan dat er genoeg geld op je rekening stond. Ik wil graag voor je controleren of wij de juiste gegevens hebben. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum, postcode/huisnummer en IBAN nummer? Dan check ik het voor je.

Reageer