Beantwoord

Factuur ontvangen voor ingang abonnement

• 20 september 2018
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

Beste Ben,

In juni heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Ben. Hierbij ben ik overgestapt van mijn huidige provider T-mobile met aanvraag nummerbehoud. Dit laatst is goed gekeurd en wordt (als het goed is) in oktober overgezet (einddatum contract T-mobile). Nu heb ik al wel een factuur ontvangen van Ben voor augustus welke eind september zal worden afgeschreven. Dit verbaasd me, omdat mijn contract pas in oktober bij Ben in zal gaan. Nu heb ik dus een aantal maanden dubbele kosten van zowel het abonnement bij Ben (waarvan ik de simkaart niet eens in mijn telefoon heb gedaan) en van mijn huidige provider T-mobile. Hoor graag hoe dit kan. Bij het afsluiten van mijn abonnement via Belsimpel werd aangegeven dat dit goed geregeld zou worden zonder dubbele kosten.

Met vriendelijke groet,
Heleen
icon

Beste antwoord door Jill 20 september 2018, 14:48

Hi Heleen, superleuk dat je voor een abonnement bij ons hebt gekozen. Ik kan begrijpen dat je niet op dubbele losten zit te wachten. Zeker niet als Belsimpel heeft aangegeven dat het allemaal goed geregeld zou gaan worden. Ik zie dat je het abonnement hebt besteld in juni. Wij activeren een abonnement altijd 60 dagen na de aanvraag van het abonnement. Ik wil wel graag met je afspreken dat je als jouw nummer is overgezet contact met ons opneemt zodat wij de kosten voor je kunnen vergoeden.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Heleen, superleuk dat je voor een abonnement bij ons hebt gekozen. Ik kan begrijpen dat je niet op dubbele losten zit te wachten. Zeker niet als Belsimpel heeft aangegeven dat het allemaal goed geregeld zou gaan worden. Ik zie dat je het abonnement hebt besteld in juni. Wij activeren een abonnement altijd 60 dagen na de aanvraag van het abonnement. Ik wil wel graag met je afspreken dat je als jouw nummer is overgezet contact met ons opneemt zodat wij de kosten voor je kunnen vergoeden.
Hi Jill,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb nergens gelezen dat Ben een abonnement automatisch na 60 dagen activeert.
Bedankt voor je fijne oplossing. Zodra mijn nummer is overgezet neem ik opnieuw contact op om de kosten te vergoeden.

Met vriendelijke groeten,
Heleen
Reputatie 5
Badge +7
Dat is prima! Graag gedaan.
Hi Jill,

Inmiddels is mijn nr overgezet en neem ik zoals hierboven afgesproken contact op i.v.m. de dubbele kosten. Wat is de beste weg hiervoor?

Groeten, Heleen
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Heleen, bedankt voor je berichje. Ik heb de bundelkosten van de eerste twee maanden voor je vergoed. De bundelkosten voor deze maand (tot 19 oktober) heb ik ook voor je toegevoegd. De kosten van 17 euro zullen verrekend worden met de factuur van volgende maand 🙂
Hoi Shanne, bedankt voor de fijne service! Groeten, Heleen
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank, Heleen! Ik wens je nog een prettige dag toe 🙂

Reageer