Beantwoord

Faktuur terwijl ik Ben abonnement nog niet gebruik

• 26 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 108 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 4 reacties
Ik heb in juni al voor 'n abonnement gekozen van Ben. Dit zou echter pas in gaan op 17-08-18. Toch heb ik al 2 maal 'n faktuur gehad. Bij die van juni heb ik contact gehad en die van juli constateer ik zojuist omdat ik vandaag pas mijn Ben abonnement in gebruik heb genomen. Hoe kan ik betalen voor iets dat ik niet heb gebruik en hoe kan ik deze kosten terugvorderen?
icon

Beste antwoord door Jill 27 augustus 2018, 11:05

Hi ygvs, wat leuk dat je naar ons bent overgestapt! Ik kan begrijpen dat je niet voor iets wilt betalen dat je niet hebt gebruikt. Ik heb een compensatie in mijn systeem gezet voor deze twee maanden voor je bel en internetbundel. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de volgende factuur.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi ygvs, wat leuk dat je naar ons bent overgestapt! Ik kan begrijpen dat je niet voor iets wilt betalen dat je niet hebt gebruikt. Ik heb een compensatie in mijn systeem gezet voor deze twee maanden voor je bel en internetbundel. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de volgende factuur.
Goedemorgen.
Bedankt voor de snelle reactie en ik ben benieuwd wat de compensatie zal zijn.
Vr groet
Reputatie 5
Badge +7
Oh dat kan ik je wel doorgeven hoor. De kosten die je hebt gemaakt voor de bel en internetbundel is een bedrag van 12,50 euro. Deze wordt in mindering gebracht. Het bedrag voor het toestel en aansluitkosten kan ik niet vergoeden. Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag.
Wederom bedankt voor de snelle reactie.
De aansluitkosten begrijp ik die had ik anders nu betaald,maar ik betaal dus geen 24x toestelkosten maar 25,5 x,?
Want voor juni was dat 3,30 en voor juli 9,-.
Ondanks dat ik dus pas half Aug 'n abonnement heb.
Ik ben benieuwd waarom ik nu geen reactie meer ontvang? Is mijn vraag onterecht?
Reputatie 5
Badge +12
Nee hoor, je betaalt jouw toestel nog steeds in 24 maanden af. Het Ben abonnement heeft nu een ingangsdatum gekregen van 20 juni 2018. Dat betekent dat deze afloopt op 19 juni 2020 en dat je dan ook je volledige toestelkrediet hebt voldaan.
Ahh oké. Dan begrijp ik 't nu. Vriendelijk dank voor het antwoord.
Reputatie 5
Badge +12
Fijn om te lezen 🙂 Graag gedaan! Ik wens je heel veel plezier toe met je Ben abonnement.

Reageer